Gå til innhold

møtt en fyr;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Allinara
Skrevet

Jeg har vært singel i ett og et halvt år og er aleine med ei lita jente. Og nå har jeg møtt en fyr på nett fra samme plass som meg(relativt liten plass hvor alle kjenner alle).Snakka med han på nett ei stund, og vi møtte hverandre etterhvert. Han er 10 år gamlere enn meg, har tre barn, skilt. Men for en herlig mann. Jeg har fallt skikkelig pladask fra første stund og det ble ikke bedre etter at jeg møtte han in real life. Vi har møttes 5-6 ganger enten hjemme hos meg eller hjemme hos han etter den første gangen jeg møtte han. Vi snakker sammen hver dag enten på telefonen, men mest sms. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, fordi jeg er så forelska og alt har liksom gått så greit mellom oss. Men det er hele tiden bitte små ting som gjør meg usikker. Ikke nødvendigvis noe han gjør, men hjernen min som roter til ting. Har brent meg så sinnsykt tidligere, så kjenner jeg blir kjemperedd for alt nå. Redd for å vise at jeg er forelska, redd for å skremme han bort, redd fordi jeg ikke vet hva han vil og redd for at det ikke skal gå sånn jeg vil det skal gå. Rett og slett ett eneste stort kaos inni meg. Hjelper jo ikke at jeg ikke vet åssen man skal prate om slike ting.Vi prater som bare det om andre ting da.Alt mellom himmel og jord utenom oss sjøl. Åssen finner jeg ut hva han vil liksom?uten å skremme han vekk?Også er jeg skikkelig ute av sjekkinga, har ikke aning på noe av det og er bare meg selv. Får bare håpe det er bra nok.

Klemmer og gode råd og sånn mottas med takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelper jo ikke at jeg ikke vet åssen man skal prate om slike ting. Åssen finner jeg ut hva han vil liksom?

En begynnelse kan være å bare si det som det er, omtrent slik du skriver det her.

For å finne ut hva han vil så kan du spørre han om det.

Skrevet

Jeg hadde ikke villet forvente noe av han enda.

Ikke fordi han ikke er interessert, men fordi ganske mange menn er litt treige når det kommer til å snakke om følelser.

Ikke press han opp i et hjørne enda. Vent litt og "vær litt med på leken".

Dere har tross alt bare møttes 5-6 ganger også. Og det syns jeg ikke er så mye.

Jeg hadde ikke gjort som siste bruker.

Skrevet

Håpløs som jeg er på den romantiske fronten så har jeg ingen fornuftige råd å komme med. Bortsett fra å si at du må følge både hjerte og hjerne, og tenke på hva som er det beste for deg.

Men jeg vil gi deg en klem og ønske deg lykke til iallefall. :klem:

Gjest Allinara
Skrevet
Jeg hadde ikke villet forvente noe av han enda.

Ikke fordi han ikke er interessert, men fordi ganske mange menn er litt treige når det kommer til å snakke om følelser.

Ikke press han opp i et hjørne enda. Vent litt og "vær litt med på leken".

Dere har tross alt bare møttes 5-6 ganger også. Og det syns jeg ikke er så mye.

Jeg hadde ikke gjort som siste bruker.

Det er nettopp det jeg ikke vil. dessuten vet jeg jo ikke hva jeg vil heller, bortsett fra at jeg er forelska da. Og jeg har vel noen binde-meg-sperrer så det er vel ikke så lurt å gjøre ting så fort. Tror jeg skal prøve å lene medg litt tilbake å nyte det faktum at jeg i det hele tatt er forelska,Ikke ofte det har skjedd i mitt liv. :sjenert:

Gjest Allinara
Skrevet
Håpløs som jeg er på den romantiske fronten så har jeg ingen fornuftige råd å komme med. Bortsett fra å si at du må følge både hjerte og hjerne, og tenke på hva som er det beste for deg.

Men jeg vil gi deg en klem og ønske deg lykke til iallefall.  :klem:

takk, takk :klem:

Litt deilig å ha sommerfugler i magen igjen :)

Gjest Allinara
Skrevet

Tror jeg har skremt gan vekk allerede jeg :tristbla:

Litt vanskelig å forholde seg til noen man ikke vet hvor man har kjenner jeg. Meget uvant å være forelska.

Litt overivrig skjønner dere, prøver nå å ikke overkjøre fyr'n.Huff.*vondt imagen og lettere panikk i hodet* :sjenert:

Skrevet

Ikke sikkert at du har "skremt han bort", men ettersom han er 10 år eldre enn deg, har 3 barn og en skilsmisse bak ryggen, så er han vel redd for å brenne seg han også..

Med andre ord, dere er to som er usikker for å satse skikkelig, en håpløs kombinasjon.. ;)

Jeg synes dere trenger den samtalen som du så godt ønsker å få overstått. Snakk om dere to og en eventuell framtid sammen. Si rett ut at du ønsker å få litt klarhet i tingene, fortell hvordan du føler det. Redd for å bli såret osv, men at dine følelser for han er reelle. Når han får vite at du er oppriktig forelska i han, så vil han kanskje tørre å nærme seg deg mer enn det han har gjort til nå.

Han kan jo ikke vite hva du tenker, selv om det hadde vært det enkleste :ler:

Gjest Allinara
Skrevet

Føles som jeg har gjort det jo, men håper jo i det lengste at jeg ikke har det da.

Må nok ta en oppklaringsrunde ja trur jeg. For min egen del så jeg ikke blir sprø i hodet mitt. Noe jeg ikke er så veldig langt unna å bli. *håpløs*

Skrevet

Jeg vet jo ikke hvor lenge dere har vært i denne pågang-fasen. Men virker i alle fall ikke som du har det så veldig bra med deg selv akkurat nå.

Derfor synes jeg også du burde ta den samtalen. Ok, du kan risikere å miste han (dersom han virkelig har bestemt seg for å holde avstand til deg nå), men hva så... Dersom han ikke er interessert, så er det like greitt å få skværa opp med en gang. Ingen vits at du skal gå i flere uker, å lure på om han bare "leker" med følelsene dine.

Si klart i fra om hva du ønsker deg, og at du ikke kan akseptere at det skal være sånn her hele tiden. Vær ærlig, så får du kanskje et ærlig svar fra han også. :)

Lykke til!

:klem:

Gjest Allinara
Skrevet (endret)

Ok.Slik er ståa.Har ikke hatt oppklaringsrunde eller noe, men velger å trekke meg stille og rolig tilbake og ikke være overivrig. Han jobber så mye, og jeg vet jo ikke en gang om jeg kunne tenkt meg å vært sammen med en som er så opphengt i jobben sin en gang. :ler:

Men det går jo forsåvidt ganske bra med sjekkinga mi da :sjarmor: Snakker fortsatt med han hver dag, og hvis jeg glemmer å sende en melding, så er han kjapp med å høre om jeg har glemt han eller noe ;) Og har møtt han to ganger til også :)

Litt mindre panikk idag(får se hvor lenge det varer... :sjenert: ).

Endret av Allinara
Skrevet
Ok.Slik er ståa.Har ikke hatt oppklaringsrunde eller noe, men velger å trekke meg stille og rolig tilbake og ikke være overivrig. Han jobber så mye, og jeg vet jo ikke en gang om jeg kunne tenkt meg å vært sammen med en som er så opphengt i jobben sin en gang. :ler:

Men det går jo forsåvidt ganske bra med sjekkinga mi da :sjarmor: Snakker fortsatt med han hver dag, og hvis jeg glemmer å sende en melding, så er han kjapp med å høre om jeg har glemt han eller noe ;) Og har møtt han to ganger til også :)

Litt mindre panikk idag(får se hvor lenge det varer... :sjenert: ).

Synes det høres greit ut jeg, bare ta ting med ro så skal du se at ting tar seg opp etterhvert. Kanskje han jobber så mye nettopp fordi at han ikke har andre "interesser" å ta hensyn til, etterhvert kan det jo hende at han får andre interesser enn jobben sin. :sjarmor:

Gjest Allinara
Skrevet

Prøver være positiv og optimistisk, meeeeeeeen litt lei allerede av det.

Kanske jeg skal bare hive meg videre på neste prosjekt?Æsj.Har ikke lyst til det heller vettu, for jeg har jo sommerfugler i magen.Og det er sjelden asså...tar menn generelt hensyn til damer med sommerfugler i magen?Hadde vært kjekt om det var en regel eller no. :ler:

Og i samme sekund som jeg sånn halvveis har bestemt meg for å drite i hele fyr'n, så popper det inn sms og sånn :frustrert:

Skrevet
Prøver være positiv og optimistisk, meeeeeeeen litt lei allerede av det.

Kanske jeg skal bare hive meg videre på neste prosjekt?Æsj.Har ikke lyst til det heller vettu, for jeg har jo sommerfugler i magen.Og det er sjelden asså...tar menn generelt hensyn til damer med sommerfugler i magen?Hadde vært kjekt om det var en regel eller no. :ler:

Og i samme sekund som jeg sånn halvveis har bestemt meg for å drite i hele fyr'n, så popper det inn sms og sånn :frustrert:

Kan du ikke lene deg tilbake, slappe av og se hva som skjer da? Du har det vel ikke travelt heller?

Og jeg vet at dette nok er mye enklere for meg å skrive enn det er for deg å gjennomføre. ;)

Gjest Allinara
Skrevet

Tilbakelent etter å ha kasta ballen over til han jeg nå.... :sjarmor:

Så får vi se hva han finner på, når det er han som skal bestemme :)

Mye enklere å si enn å gjøre asså...Huffa :sjenert: Men prøver iallefall, siden som du sier har jeg jo det ikke travelt eller no, men skulle bare veldig, veldig gjerne sett han hveeeeeeer dag :sjenert: iallefall annenhver eller no. Han er nemlig innmari god, snill, litt kosete og veldig oppmerksom når han er sammen med meg, noe jeg ikke er vant til og det er vel det som har fått meg til å falle så hardt for han.

Gjest Allinara
Skrevet (endret)

Må jo bare skrive litt om åssen det går da.(Kan jo være gøy å lese senere???)

status quo eller no...

Dvs at jeg har vært knallhard og ikke sendt en eneste sms og ikke snakka med han på msn eller tlf, uten at han har tatt initiativet. Og det har han jo gjort ;)

Så vi prater jo hver dag og han forteller meg om hva han driver med og syter og klager litt over at han ikke har tid til overs. Han har ungene sine hele denna helga også, og det har jo jeg også, så det blir ikke at jeg får sett han da. Men jeg er jo imponert over hvor mye han har barna sine da, i forhold til pappaen til min lille engel.

Jammen meg ikke lett å få til detta nei, trur jeg, men er myyyyyyyyyyyyyyyyye mere avslappa nå når det ikke er jeg som tar kontakt hele tida, men han også gjør det. Det er iallefall ikke en-veis kommunikasjon. :ler:

Vi jenter er rare dyr...*overanalyserer hvert ett utspill*....Må seriøst slutte med det. :sjenert:

Endret av Allinara
Skrevet

Hei. Jeg er jente selv og analyserer og tenker på samme måte, men jeg prøver å tenke at hvis jeg tenker på "han" og har lyst til å sende en melding, så gjør jeg det. Han kan bli like glad som meg over at jeg tenker på han og sender melding, men det er ikke sikkert han legger like mye energi i å tenke på hvem som tok kontakt sist og hva ting betydde som det jeg gjør.

Gjest Allinara
Skrevet

Alt er mye bedre når jeg ikke tenker ihjel alt han sier og gjør. Har ikke møtt han på to uker idag faktisk. Meeeeeen snakker med han hver dag, og det er egentlig helt ok. Han er uansett ikke der jeg er, så jeg har tenkt å vente til han blir det jeg :sjarmor: Å leve livet mitt helt fint i mellom tiden. Men det er utrolig godt å ha noen å prate med. Kan prate med han om alt unntatt oss to da :ler: Den er jeg jo elendig på, noe han også er etter hva jeg har forstått. Men går bare fint, fint synes nå jeg. Har selvfølgelig egentlig mest lyst til å hoppe på mannen, men skal kontrollere meg litt da :sjenert::ler: Hvis jeg er heldig så får jeg kanskje sett han i løpet av helga, men alt kommer an på jobben min og barnepass til jenta mi. Ikke sikkert den kabalen går opp heller.....Eller så kan det jo hende jeg ombestemmer meg og bruker muligheten til en tur på byen :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...