Gjest Alive Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Dette er hva jeg har av info Reklamefilm på cartoon setningen "vet du hva det beste er?" så er svaret to setninger som rimer og man kan nynne dem (ja jeg vet dette er kryptisk, men jeg må vite det) HJELP PLIIIIIS
Gjest Alive Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 eller så er "vet du hva som er best" en av setningene som rimer... :klø:
Gjest Tweek Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Beklager jeg gir det falske forhåpninger om at noen har funnet svaret. Men jeg leste og nå måå bare jeg å vite det
Strawberry Fields Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 "Vet du hva det beste er? Leketøy fra BR" eller noe sånt. Utales Beee-R. Strekk litt på det.
Mrs. K Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Konfererte med barna, som sier at rekamen er kul og går slik: "Vet du hva det beste er? (bom, bom) Leketøy fra BR"
Gjest Alive Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 takk , fikk det samme fra barna i dag tidlig selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå