Gjest Borghild Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hva syns dere? Jeg syns det er bra og skjelver i buksene hver gang!
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes det er dårlig. Litt x-files for Barbie, liksom... Bare uttrykksløse, storøyde folk og lite troverdige spøkelser.
Cilla Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Jeg likte det en stund, men er nå litt lei, synes det er det samme hver gang
Helen Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Enkelte episoder har virkelig skremt vannet av meg, jeg er nok litt lettskremt. Men jeg synes serien er veldig fin, så den må jeg ha med meg hver uke Jeg elsker å se en skikkelig grøsser selv om jeg sitter med pute foran ansiktet, kniper i øynene og har fingrene i ørene, ikke får jeg sove om natta heller da jeg "ser" gjenferd og spøkelser over alt. Men alikevel ser jeg på det
Orestes Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Synes den er grei som lett underholdning på onsdagskvelden, men etter min mening er den ikke spesielt bra eller "skummel".
Gjest Valiant Thor Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 har sett noen episoder. Men jeg synes det blir for mye kliss på slutten
Gjest baby-E Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Jeg liker serien. Jeg og sambo benker oss forran tv`en hver gang.
Litt Lost Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Ghost Whisperer er grei nok. Men ikke særlig skummel, ikke særlig dybde, mye klisje - derfor gjør det ingenting om jeg går glipp av noen episoder og finner derfor på annet å gjøre innimellom. Men så liker jeg spøkelsesting, derfor liker jeg også serien.
Knøttet Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Jeg likte det en stund, men er nå litt lei, synes det er det samme hver gang ← Dessuten er det ikke det spor skummelt, og jeg er faktisk veldig lettskremt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå