Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist handlet jeg fra beautybridge og veldig fornøyd, men så at de var utsolgt for fargen jeg skal ha (fairly light). Hvor skal jeg handle fra da, bortsett fra hos hudpleier?

har tidligere prøvd å bestille fra colorfulsprinkles.com, men får bare feilmelding og ikke betalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte starter kit på eBay til 400 kr! Du kan gjøre noen kupp der, så lenge du passer på at du ikke blir lurt :)

Skrevet

*liten - dvs ingen - erfaring med shopping fra ebay*

lurer på en sak;

kan kjøpe en foundation i "min" farge (9gr) til bay-it-now $17,88

så står det til Norge: Shipping and Handling $7,99

og i kollonna ved siden av: Each Additional Item + $5

Hva vil det siste si?

hvor mye vil jeg da betale totalt?

Skrevet

Om du vil kjøpe to ting fra selgeren koster den $5 ekstra i shipping, altså $12,99 tilsammen i shipping.

Du betaler kun $7,99 om du kun skal ha den ene foundationen :)

Skrevet

okei, takk for svar!

men da er det jo en flott pris, 26$ med frakt - ca 165kr det;)

Skrevet

Jepp :) Bare pass på at du får ekte saker! Sjekk bildene og teksten nøye!

Skrevet

Du får kjøpt på Beautybridge. Du må bare sende en mail til dem at du ønsker å kjøpe ID Mineralsminke. Så sender de en link på mail som du benytter. Jeg har bestillt der jeg :)

Skrevet
Du får kjøpt på Beautybridge. Du må bare sende en mail til dem at du ønsker å kjøpe ID Mineralsminke. Så sender de en link på mail som du benytter. Jeg har bestillt der jeg :)

har de flere farger enn det nettbuutikken viser da? sist jeg bestilte derfra, kom failry light frem som alternativ men ikke nå..

Skrevet

Har aldri prøvd mineral foundation jeg, men dere gjør meg mildt sagt nysgjerrig! Lurer veldig på fargene da, har sett på ID medium beige på Ebay, men kan den bli litt mørk kanskje? Jeg er ganske mørk, men lysere i ansiktet enn på kroppen. Blir veldig brun på sommeren, men er jo ikke akkurat brun nå da. Hender jeg bruker litt selvbruning. Kjøper ofte foundation som er litt gylden, med ganske mye gultone.

Gjest Deception
Skrevet
Har aldri prøvd mineral foundation jeg, men dere gjør meg mildt sagt nysgjerrig! Lurer veldig på fargene da, har sett på ID medium beige på Ebay, men kan den bli litt mørk kanskje? Jeg er ganske mørk, men lysere i ansiktet enn på kroppen. Blir veldig brun på sommeren, men er jo ikke akkurat brun nå da. Hender jeg bruker litt selvbruning. Kjøper ofte foundation som er litt gylden, med ganske mye gultone.

Du høres ut som meg, og jeg bruker i hvertfall medium beige uten problemer.

Skrevet

jeg bruker medium beige om somnmeren, er ganske lys. Du kan sikkert ha medium beige nå.

jeg må også ha foundation med gultone i.

Skrevet

Tusen takk! Da er det sikkert rett farge for meg

Skrevet

Her kan du få kjøpe foundation i 2gr om du er litt usikekr på farge.. litt kjipt å kjøpe den store boksen (9gr) om det skulle væøre feil kanskje?

finnes jo sider som har prøver også da;)

Skrevet

Du kan få kjøpt Id fra lookfantastic.com! Der har jeg handlet ihvertfall :tommel:

Skrevet
Du kan få kjøpt Id fra lookfantastic.com! Der har jeg handlet ihvertfall  :tommel:

ja men veldig dyrt da... ikke mye å spare på fremfor hjemme... nesten 28£ om man bare bestiller foundation inkl frakt.

Skrevet

Er kr 193,- (med frakt) ok pris for stor Id foundation?

Gjest Deception
Skrevet
Er kr 193,- (med frakt) ok pris for stor Id foundation?

Jepp, helt klart. Pris hos hudpleier her i Norge er ca 400.

Skrevet
Jepp, helt klart. Pris hos hudpleier her i Norge er ca 400.

Fint, da tar jeg den med en gang. Var "kjøp nå" på Ebay, kunne kanskje fått enda billigere hvis jeg gidder vente på en auksjon. Men aldri godt å vite hva prisen kommer opp i der heller. Tar denne jeg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

har du fått opakken din fra ebay du? jeg bestilte også til "kjøp nå -pris", omtrent samtidig som deg, men enda ikke fått min i posten...

Skrevet (endret)

min kom i posten idag!!!

Deler slettet. KGs regler.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...