Gjest Landra Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hei! I dag var jeg og shoppet. Kjøpte meg en olabukse med krone merke på rumpa. Har allerede det merke i belte, lommebok og veske. Med en gang typen så det sa han - har du kjøpt deg en fjortis bukse? Viste faktisk ikke at dette merke var "fjortis". Er dette sant? Er 25 år. Takk på forhånd!
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Spørs jo litt hvordan krone. Ikke alle er fjortiss.
Gjest Landra Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Det er to store "diamantkroner" på rumpeballene. Typen lo når jeg kom hjem, og jeg begynner å tenke at han har rett... Endret 3. januar 2007 av Landra
Nicky B Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg tenker ikke så mye fjortis når jeg ser slike bukser, men mer 40+ dame som desperat vil virke mer ungdommelig.....
Lourdes Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg tenker at VB buksene er gromme (men kanskje litt på vei ut?), men vanlige bukser med kroner på er bare fjortis...
Amalie_85 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 hvem fjortis har råd til den virkelige buksa? (vet noen får) men den er jo såååå dyr. Så jeg ville vel heller ha kjøpt meg noe annet.
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Er det kroner som ligner på RR Crown jeans eller er det den modellen? Jeg må dessverre si; Den ekte RR Crown jeans er "ut". Har man allerede kjøpt den, da skjønner jeg at man vil bruke den selvføgelig. Men jeg hadde IKKE kjøpt den nå.. Dette er også fordi dette er en av slagene som er veeeldig kopiert nå, og det sysn jeg heller ikke er noe særlig. Så da er vi over på om jeg ville hatt den om det IKKE er en "ekte"; og svaret er nei. (Det er nok endel "fjortiser" som har kjøpt seg den modellen)
Gjest Landra Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Hei igjen Takk for svarene! Kommer til å bytte den så fort som mulig.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 trettenåringene her bruker kronebukser......
Snasen Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Snakker man om V.B her så er den krona fjortiss. Mye fordi få evner å få seg denne buksa i ekte form. Har man ikke råd til VB buksa så for guds skyld ikke kom med replicas i alle varianter. Uansett... VB buksa er generelt veldig stygg og smakløs syns jeg, men det kan være fordi såpass mange har fake.. vet ikke..
Mischa Skrevet 4. januar 2007 #12 Skrevet 4. januar 2007 Ja jeg syns også kroner bak på buksa er fjortis, også "the real thing" Rock Republic sin er på vei ut føler jeg.. Er så lei av å se både den ekte og diverse fake varianter! Men jeg har sett mange damer over 30 bruke slike bukser, så..smak og behag!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 Siden fjortis ikke finnes i mitt ordforråd, kan jeg ikke se det. Derimot nevnte jeg her om dagen "Jeg er så jævlig lei av å se alle disse sauene med krone på ræva!" Det er ikke "fjortis" eller spesielt styggere enn andre bukser, men det blir jo ganske festlig når halve byen går rundt og vrikker på disse kronene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå