Gå til innhold

Leie hus i Florida

Andrine

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har feriert i Florida i leid hus? Altså i bolighus som folk leier ut gjennom et utleiebyrå. Ser at man må betale på forskudd. og det er jeg skeptisk til. Vi bestilte tur til Thailand for 5 år siden via Internett, og da måtte vi ikke betale hotellet på forskudd.

Vi skal være en uke i Kissimmee-området i en uke, og noen dager i Hollywood. Tar i mot alle tips med takk. (Det er 30år siden jeg var i Florida).

Vi slår sammen flere runde dager i familien og drar på tur istedenfor feiring hjemme, og min dag SKAL feires på Mai Kai i Fort Lauderdale. :sjarmor:

Så hva vi skal gjøre har vi klart for oss, men det det gjelder er altså leie av hus evt. leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har leid dette huset for sommeren. Foreløpig har vi kun betalt forskudd på 2000 men resten skal betales før vi drar. Det har også vært vanlig når vi har leid i Italia tidligere, så jeg slapper av så godt jeg kan om den økonomiske biten (vi betaler for 3 uker).

Kan jeg spørre om hva som skjer på Mai Kai i Fort Lauderdale? Er det et must for alle som drar over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...