Andrine Skrevet 3. januar 2007 #1 Del Skrevet 3. januar 2007 Er det noen her inne som har feriert i Florida i leid hus? Altså i bolighus som folk leier ut gjennom et utleiebyrå. Ser at man må betale på forskudd. og det er jeg skeptisk til. Vi bestilte tur til Thailand for 5 år siden via Internett, og da måtte vi ikke betale hotellet på forskudd. Vi skal være en uke i Kissimmee-området i en uke, og noen dager i Hollywood. Tar i mot alle tips med takk. (Det er 30år siden jeg var i Florida). Vi slår sammen flere runde dager i familien og drar på tur istedenfor feiring hjemme, og min dag SKAL feires på Mai Kai i Fort Lauderdale. Så hva vi skal gjøre har vi klart for oss, men det det gjelder er altså leie av hus evt. leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 4. januar 2007 #2 Del Skrevet 4. januar 2007 Vi har leid dette huset for sommeren. Foreløpig har vi kun betalt forskudd på 2000 men resten skal betales før vi drar. Det har også vært vanlig når vi har leid i Italia tidligere, så jeg slapper av så godt jeg kan om den økonomiske biten (vi betaler for 3 uker). Kan jeg spørre om hva som skjer på Mai Kai i Fort Lauderdale? Er det et must for alle som drar over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar 2007 Mai Kai er en spesiell polynesisk restaurant som jeg besøkte for flere år siden, og gleder meg til å besøke igjen. Se My Webpage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 16. januar 2007 #4 Del Skrevet 16. januar 2007 Vi har leid hus i Florida til sommeren, og betalt 2000kr i forskudd i likhet med Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå