Merneith Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hvis det kun er metall, så kan du resirkulere det. Er det med treskaft, så er det restavfall. Sikkert fint om du surrer litt papp rundt..?
Sun Mei Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Er det virkelig restavfall? Enn de stakkars søppelmennene som kan skjære seg
Merneith Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Er det virkelig restavfall? Enn de stakkars søppelmennene som kan skjære seg ← Pakk det inn da? Søppeltømmere har vel uansett ikke så mye kontakt med posene..
Sun Mei Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 De er tapet sammen og godt pakket inn
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg lurte på det samme nylig og endte med å tape dem godt sammen, putte dem i et dobbel melkekartong og tape dem også godt før jeg kastet det hele i restavfallet.
Gulltopp Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Følg med på annonser fra Glasmagasinet og Tilbords. Jeg leverte mine gamle, dårlige kniver der og fikk 100 kroner i avslag for hver nye kniv jeg kjøpte. Kanskje ikke så aktuelt hvis du ikke trenger nye kniver. Jeg ville uansett ikke kastet dem i søpla som restavfall, men prøvd å levert dem som spesialavfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå