Gå til innhold

utsette/framskynde bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

---

Endret av Neffi
Videoannonse
Annonse
Gjest Kitten
Skrevet

Jeg ville ikke endret datoen om jeg var deg.

Skrevet
Jeg ville ikke endret datoen om jeg var deg.

Nei, det er ikke särlig fristende... Men åhh, det er bare så trist å tenke på at man skal feire dagen uten viktige personer.

Men, men... Det viktigste er jo tross alt at vi blir gift ;) Og DET blir vi nok :)

Gjest Madam Felle
Skrevet (endret)

Vi endret datoen, for jeg hadde ikke ville giftet meg uten min beste venninne. Greit nok at det viktigste er å bli gift, men når man først skal ha stort selskap ville jeg hatt de viktigste personene i mitt liv tilstedet. Og i mitt tilfelle ble det min venninne, som også var min forlover.

Vi flyttet det 3 uker frem, men jeg hadde flyttet det flere måneder for henne :ler:

Man må rett og slett bestemme seg for hvor viktig det er at den/de personen/e er tilstede, og bestemme ut i fra det.

Endret av Madam Felle
Skrevet (endret)
Vi endret datoen, for jeg hadde ikke ville giftet meg uten min beste venninne. Greit nok at det viktigste er å bli gift, men når man først skal ha stort selskap ville jeg hatt de viktigste personene i mitt liv tilstedet. Og i mitt tilfelle ble det min venninne, som også var min forlover.

Vi flyttet det 3 uker frem, men jeg hadde flyttet det flere måneder for henne  :ler:

Man må rett og slett bestemme seg for hvor viktig det er at den/de personen/e er tilstede, og bestemme ut i fra det.

---

Endret av Neffi
Gjest Madam Felle
Skrevet

Kan han komme om dere flytter det 5 mnd? Er han ikke sikker da heller, så ville jeg ikke flyttet det. Men kan han komme da, ville jeg ha flyttet det. Gift blir dere, bare litt senere enn planlagt.

Men så er det dette med besteforeldrene da, vil du risikere at de kanskje ikke er tilstede?

Skrevet (endret)
Kan han komme om dere flytter det 5 mnd? Er han ikke sikker da heller, så ville jeg ikke flyttet det. Men kan han komme da, ville jeg ha flyttet det. Gift blir dere, bare litt senere enn planlagt.

Men så er det dette med besteforeldrene da, vil du risikere at de kanskje ikke er tilstede?

---

Endret av Neffi
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville tatt noen telefoner, for å finne ut om det lot seg ordne. Men går det ikke, så går det ikke.

Skrevet

Datoen for bryllupet vårt betyr mye for oss, og det skal svært mye til før jeg hadde vært villig til å endre på det. Dessverre ser det kanskje ut til at det er nettopp det vi må gjøre. Min samboers mor er svært syk og vi vet ikke om hun vil være frisk nok til å delta i bryllupet eller om hun i det hele tatt lever så lenge. :tristbla: Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort hvis det hadde vært min mor det gjaldt, men jeg hadde nok ønsket å framskynde bryllupet eller flyttet det til min hjemby slik at hun fikk delta. Siden det er hans mor det gjelder føler jeg at det er litt opp til ham og jeg har luftet idéen om at vi kanskje må gifte oss i hans hjemby istedet slik at moren hans kan være med, men han har egentlig ikke sagt noe om hva han tenker om den saken. Så langt ser det ut som om vi bare kommer til å vente i det lengste og håpe at det ordner seg. Heldigvis skal vi ha et lite bryllup, på en dato neppe mange andre har valgt, så vi trenger ikke bestemme oss med det første. Men det er absolutt et dilemma. Jeg vil virkelig ikke gifte meg i hans by og jeg vil ikke flytte datoen, men jeg vil gjerne ha min svigermor til stede...

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort i din situasjon, men for meg skal det i allefall noe såpass alvorlig som sykdom eller dødsfall til for at jeg endrer bryllupet mitt. Alt annet kan i grunnen ordnes bare man vil, det er min tanke (uten at jeg vet hva akkurat dette dreier seg om).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...