Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #1 Skrevet 26. mars 2002 Jeg klarer ikke dette her. Jeg stoler rett og slett ikke på p-pillene mine!!!!!!! Hver måned tror jeg at jeg er gravid. 12
Gjest Lottemor Skrevet 26. mars 2002 #2 Skrevet 26. mars 2002 Kansje det er ønske tenkninger.... Klem fra12
Linemor Skrevet 26. mars 2002 #3 Skrevet 26. mars 2002 p.piller er jo veldig sikkert, men hvis man tror det hele tiden kan det vel utsette mensen litt. Hvor lenge har du brukt p.piller? Jeg ønsket meg veldig barn mens jeg gikk på p pillen også, men den kom regelmessig da pga pillen.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #4 Skrevet 26. mars 2002 Jeg har brukt p-piller i ett år nå. Føler meg gravid etter hver eggløsning. Det er til å bli sprø av- for jeg tar feil hver gang 12
Eivissa Skrevet 26. mars 2002 #5 Skrevet 26. mars 2002 Jeg må slenge meg på her. Jeg også tror jeg er gravid hver gang og det gjør at mensen stort sett uteblir. Jeg har nå gått og vært nervøs hver gang jeg skal ha mens for at jeg kan være gravid og har på grunn av det ikke hatt mens på snart tre måneder. Det kan jo være en kombinasjon med at jeg planlegger bryllup og ikke vil bli gravid før jeg er gift. Pluss at jeg virkelig egentlig skulle ønske at jeg var det. Jeg tror jeg må lære meg å slappe av og ikke gå rundt i angst for å være gravid. Jeg vil nå at denne hersens mensen skal komme slik at jeg kan slappe av litt.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå