Gå til innhold

morgengave til mann

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva skal dere gi mannen i morgengave? Hvor mye regner dere med å bruke på gaven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt samme dilemma selv. Har tenkt å kjøpe ny sykkel som jeg vet han ønsker seg, men utover det har jeg ingen ide. Har en venninne som kjøpte et Gormet kokke-kurs, noe som er en flott gave om man er glad i å lage mat. Vi har egentlig ikke snakket så mye om hvilken pris, men siden han er student for tiden og økonomien ikke helt på topp begrenser det seg litt automatisk.Tar også i mot forslag og tips.

Skrevet

Se her: www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=23831

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte sykkel til min mann og av han fikk jeg alliansering med 3 diamanter. Ellers er det forholdsvis vanlig å gi mannen klokke, mansjettknapper o.l. Dersom det er noe han trenger som gjerne koster litt så kan du jo kjøpe det (min mann ville vel helst hatt noe datautstyr, men der gikk grensen :ler: . Personlig syntes jeg det mest fornuftige er å kjøpe noe en har bruk for.

Lykke til hvertfall.

GIftet oss juni-02.

Gjest Angelique
Skrevet

Jeg skal kjøpe kunst, antagelig et litografi av en kjent kunstner. Dette er noe vi ikke ville kjøpt til daglig, og som jeg vet han vil bli overrasket og begeistret for. Regner med ca. kr. 3000,- til 5000,- avhengig av ramme og bildevalg.

Lykke til på jakten! :P

Skrevet

Mannen min fikk et bilde av oss som jeg fikk en maler til å lage. Det tok flere måneder å få det malt og måtte tilpasses etter dagen vår også. Rammen kjøpte vi sammen i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...