Gå til innhold

liker kvinner og pine seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Jeg bare spør for jeg så ikke for så lenge siden en kvinne med slike høyhelte sko og helt spisse. Og tenkte hvordan kan dette være behagelig og gå i?

Det må da være som en slags tortur for føttene eller tar jeg feil ?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Du kan ta feil ;)

Jeg har noen som er utrolig gode å gå i og et par som kun er ok for et par timer.

Skrevet
Du kan ta feil ;)

Jeg har noen som er utrolig gode å gå i og et par som kun er ok for et par timer.

Det spiller liten rolle om de er behagelig å gå i, eller ikke... Sånne sko er skadelig å gå med. Det ødleger både knærne og ryggen, så selvom damene sier "neeeeeida, vi liker ikke det!" så bestemmer jeg at de faktisk liker å plage segselv med sånne sko.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg plager meg selv.

Det er helt i orden at du har bestemt deg for at vi plages :ler:

Det gir en egen følelse å gå på høye heler.

Skadelig blir det dersom du bruker det hele tiden.

Jeg holder meg som regel mye nærmere bakken og skor meg normalt etter føret.

Gjest Valiant Thor
Skrevet (endret)

Glem det

Endret av Valiant Thor
Skrevet
Det gir en egen følelse å gå på høye heler.

Jeg får faktisk en følelse av makt ved å gå med høye hæler. Jeg blir høyere, leggene penere, baken strutter mer, jeg går mer vuggende, og mer bestemt, og føler meg feminin og dominerende. Bra til møter på jobben og til sengeaktiviteter - men sko til hvert sitt bruk, seff. ;):sjarmor:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg elsker å plage og torturere meg selv. Sånn er vi kvinner, Valiant Thor.

Skrevet
Jeg får faktisk en følelse av makt ved å gå med høye hæler. Jeg blir høyere, leggene penere, baken strutter mer, jeg går mer vuggende, og mer bestemt, og føler meg feminin og dominerende. Bra til møter på jobben og til sengeaktiviteter - men sko til hvert sitt bruk, seff.  ;)  :sjarmor:

:ler:

Men jeg blir litt trist av damer som som går i høyhelte sko, men

som ikke har mot til å "gå" med de. De som ikke tør å rette ryggen..

Skrevet
Jeg får faktisk en følelse av makt ved å gå med høye hæler. Jeg blir høyere, leggene penere, baken strutter mer, jeg går mer vuggende, og mer bestemt, og føler meg feminin og dominerende. Bra til møter på jobben og til sengeaktiviteter - men sko til hvert sitt bruk, seff.  ;)  :sjarmor:

Haha, femenin OG dominerende... TULLPRAT!!! Gå å vask klær, kjærring!!!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Spisse sko er neinei! Tatovere foten var derimot nam-pining!

Håper virkelig snabelskoa forsvinner ut av verden snart, ser ut som dere har lange køller alle mann (kvinner).

Skrevet

Ikke noen spisse sko på meg nei, men høye hæler finnes det flere av i skoskapet! :) (Det verste er ikke skoene men all den j... brosteinen i dette landet her!!)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Liker menn å pine seg selv? :forvirret:

Jeg bare spør for jeg så for ikke så lenge siden en mann i sofaen med blikket naglet til TVen, med slik skråling fra fotballkamp og usivilisert oppførsel mellom kompisene i stuen. Og tenkte hvordan kan dette være behagelig å bruke kvelden på?

Det må da være som en slags tortur for intellektet og sjelslivet, eller tar jeg feil?

;)

Skrevet
Liker menn å pine seg selv?  :forvirret:

Jeg bare spør for jeg så for ikke så lenge siden en mann i sofaen med blikket naglet til TVen, med slik skråling fra fotballkamp og usivilisert oppførsel mellom kompisene i stuen. Og tenkte hvordan kan dette være behagelig å bruke kvelden på?

Det må da være som en slags tortur for intellektet og sjelslivet, eller tar jeg feil?

;)

Hva snakker du om, a? Fotball er jo ikkeno kult...

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Må vi ta fram eselet igjen?

Skrevet

spisse sko er ikke noe forskjell på vanlig sko visst de skal være riktig. Spissen kommer bare i tillegg så foten blir lengre!

men jeg liker ikke spisse sko. usje.

Men er veldig gla i høye sko! føler meg lang og elegant da

Skrevet
:ler:

Men jeg blir litt trist av damer som som går i høyhelte sko, men

som ikke har mot til å "gå" med de. De som ikke tør å rette ryggen..

Her kommer jeg! :sjarmor: *trippe stolt rundt på høyhælte sko med rett rygg* De fleste får bedre holdning på høye hærer har jeg inntrykk av, har ikke sett så mange lutryggete.

• 2 uker senere...
Skrevet
Liker menn å pine seg selv?  :forvirret:

;)

:klappe::klappe:

Det kommer ann på skoen.

Dårlige, billige sko som ikke er bygget opp inni, ikke har riktig passform til foten og er rett og slett bare fine å se på -kan de være utrolig ukomfertable i lengden.

Men er skoen laget av en håndverker som vet hva pressisjon og komfort er, noe som kun ytterst få kan i verden -kan helene være 10 cm, foten får støtte akkurat der den skal og da kan jeg bruke skoen seriøst i dageshvis!

Samme med flate sko det, har de null demping osv er det ikke vert prisen, samme hva det står på den.

Skrevet

Holder meg laaaaangt unna sko a den typen!

Vil ikke kroppen min så vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...