Quirky Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Noen skrev om det for en tid tilbake, men finner ikke tilbake til den tråden. Hvilken effekt gir dette? Hvordan gjør man det, bare fukter kabukien litt? Jobber man inn på samme måte som når man påfører tørt? Endret 3. januar 2007 av Quirky
Chic' Wilma Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Var nok meg det. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=243199 Tråden er ganske lang så tar en kort oppsummering for de late. Normalt jobber jeg mineralene inn i børsten først spruter så på noen dråper vann (kan vel bruke all slags fukt) og påfører så på vanlig måte til børsten er tørr. Synes det gir både en mer dekkende og naturlig finish og det gjør stor forskjell på tørre partier.
Ivory Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg får ikke til påføring av ID jeg, tørr eller våt. Jeg svirrer kosten rundt til mineralene er absorbert, og så begynner jeg å jobbe inn på en side av ansiktet. Børsten er jo tom for mineraler lenge før jeg når andre siden! Er det meningen at jeg skal ta på flere ganger?
Merneith Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg får ikke til påføring av ID jeg, tørr eller våt. Jeg svirrer kosten rundt til mineralene er absorbert, og så begynner jeg å jobbe inn på en side av ansiktet. Børsten er jo tom for mineraler lenge før jeg når andre siden! Er det meningen at jeg skal ta på flere ganger? ← Ja Jeg svirrer bittelitt pudder 3-4 ganger for hele ansiktet. I starten så hadde jeg altfor mye pudder i lokket. Prøvde våt børste idag, men synes det ble litt vel dekkende..
Chic' Wilma Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Jeg får ikke til påføring av ID jeg, tørr eller våt. Jeg svirrer kosten rundt til mineralene er absorbert, og så begynner jeg å jobbe inn på en side av ansiktet. Børsten er jo tom for mineraler lenge før jeg når andre siden! Er det meningen at jeg skal ta på flere ganger? ← Typisk mengde i lokket burde være noe som dette (smiley dash tom dette kan være for mye noen ganger) Dette burde holde til både våt og tørr påføring, begge sider av ansiktet, panne og hake. Det har aldri hendt at jeg har trengt mer (men det er så klart personlige preferanser) Hvis du bruker en kabuki og bruker litt tid på å jobbe mineralene ned i børsten kan du rotere rundt i ansiktet i evigheter uten at børsten blir tom. Noen ganger når jeg har det travelt og bare vil ha lett dekke bruker jeg børsten med gårsdagens mineraler i - blir like fint uansett. Tror det første du burde prøve er mindre mengder å lengre tid både i lokket og på ansiktet. Lykke til.
Ivory Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Hvor lang tid skal man ideellt bruke på å jobbe mineralene inn i kosten før man begynner med ansiktet?
Chic' Wilma Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Hvor lang tid skal man ideellt bruke på å jobbe mineralene inn i kosten før man begynner med ansiktet? ← Sånn ca til alt er på plass inne i børsten + litt til. Dette trenger ikke ta så veldig lang tid med tanke på hvor lite pudder man bruker og er mer for å varme opp og fordele. MEN: Det er viktigere å bruke lang tid på selve påføringen, gjerne et par minutter mer enn du tror er nødvendig også litt til. (med stødige bevegelser) En annen ting er at før du faller for fristelsen til å ta litt ekstra pudder bør du forlate speilet noen minutter da mineralen ofte ser bedre ut når de får satt seg litt. Håper dette hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå