Shabana Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Skal kjøpe ett bryllupsblad (til å begynne med ihvertfall) og jeg lurer på hvilket som er det beste. Noen anbefalinger?
Ginen Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Har strengt tatt ikke lest så mange bryllupsblader, men jeg har lest Ditt Bryllup. Det som slo meg var at det var greit nok stoff, og koselig å lese, men jeg blir bare så irritert over unødvendige skrivefeil og dårlig språk. Spesielt når det gjelder slike utgivelser.
orakel Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har funnet 2 norske blader og en haug med engelske og amerikanske. Gjennomgående betaler man egentlig stort sett for reklame. Det er side opp og side ned med reklame for stort sett de samme kjolene, altså stort sett de samme merkene og alle kjolene er jo ganske så like for tiden etter mitt syn. 99% er stroppeløse. Sjekk innholdsfortegnelse og forside for artikler som fenger deg og kjøp blad ut fra det. Det er min erfaring. I de amerikanske bladene er det også side opp og side ned med reklame for kjempestore diamantringer. Gøy å se, men litt voldsomt. De engelske bladene er litt mer diskret. De fleste blader har med bryllupsplanleggere. Jeg ser ikke det helt store behovet for det da man finner all info man trenger på nett, men hver sin smak.
Pinki Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har også kjøpt maaange blader, både norske, svenske og engelske. Det er mye reklame og mye av det samme stoffet om og om igjen, men jeg er en skikkelig bladjente så jeg koser meg med dem uansett!! Tror årets utgave av Ditt Bryllup kommer ut i begynnelsen av februar, så om du har tenkt å kjøpe et blad ville jeg kanskje ventet på det!!!
Shabana Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Takk for svar Er jo sant at man finner det meste av informasjon på nett... Noen av dere som har noen gode forslag på nettsider?
Gjest Ballerina Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 www.bryllupsdagen.no (mest fordi du kan lage egen hjemmeside ) www.dittbryllup.no www.bryllupsmagasinet.no ...det var dem jeg kunne i hodet (har flere på datamaskinen hjemme...), men det er bare til å google litt, du finner kjempemye! De engelske sidene er også supre... du kommer aldri til å få sett skikkelig på alle
orakel Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Du finner faktisk masse kjekk info på kirken.no også. Samt de ulike sjømannskirkene, f.eks. København og Paris. Her på KG finner du svar på det meste ved enten å søke i bryllupsforumet eller å spørre og det finnes linker og artikler her: http://www.kvinneguiden.no/magasin/bryllup Det kommer jo litt an på også hva du er interessert i å lese om. Du finner skjemaene som skal fylles ut på internett. Det er masse fine ringer på http://www.gifteringen.no og masse artig bryllupsstoff på http://www.weddingchannel.com Alle brudekjolemerkene har egne nettsider hvor du kan studere kolleksjonene samt at en del norske brudesalonger har flere kjoler på sine nettsider. Endret 3. januar 2007 av orakel
Shabana Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2007 Tusen takk for tips Det setter jeg stor pris på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå