Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....har gått så utrolig raskt.Jeg er i min 15 uke i morgen.Og jeg kan ikke huske at tiden har gått så fort før.

Da jeg var gravid med jentene mine,gikk den så utrolig seeeent.

Det har vel noe med at dette ikke er noe nytt for meg lenger?Og at jeg har blitt eldre og mer ned på jorden?

Jeg tenker selvsagt på dette å være gravid.Hver dag.Lurer på om jeg får gutt osv.

Tenker på UL og fødselen.

Hva med dere andre.Går tiden fort nå når dere er gravide?Eller går den saaktere?

Jeg vet at da jeg var gravid før og synes det gikk sakte,så tenkte jeg tilbake på svangerskapet etter fødselen.Og da plutselig synes jeg at det hadde gått utrolig raskt.

Jeg har iallefall et godt tips til gravide:Ikke ønsk at tiden skal gå fortere.For etterpå savner man litt dette med å gå gravid og glede seg.Nå kan man slappe av og hygge seg med alle de tankene og undringene om ting og tang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk min første, hadde jeg følelsen av å være gravid i flere år! Da jeg fikk nummer 2, da gikk det sånn noenlunde sakte men det kan skyldes at jeg gikk 3 uker over. Da nummer 3 kom synes jeg fødselen var igang omtrent før jeg fikk vite at jeg var gravid. Ok, kanskje ikke såååå fort, men mye fortere enn før.

Du har nok rett i at det har med erfaring å gjøre. Det blir som å kjøre langs en ukjent vei. Det virker kjempelangt første gang mens tilbaketuren går mye kjappere.

Er enig i at man ikke skal ønske ungen ut og heller kose seg med svangerskapet, med mindre det er et vanskelig svangerskap da. Den tiden som gravid få man ikke igjen (ikke akkurat DET svangerskapet iallefall) mens tiden med barnet blir det massevis av.

LizzieJ

Skrevet

Begynner det å vises på magen din da? Og når skal du på ul?

Kan ikke svare på så mye, for jeg er jo ikke gravid, men jeg tror nok at tiden fra to blå og til det vises på magen, kommer til å gå utrolig sakte for meg. Og så kan jeg jo ikke fortelle det til noen heller, før tiden er inne, unntatt dere her inne da...

Skrevet

Jeg synes at tiden går sakte. Men dette er mitt første, og jeg er bare 6+3 på vei. Skal til første konsultasjon på fredag. Skal bli spennende. Jeg ser frem til å være ca 3 mnd på vei, har hørt at kvalmen og den sure magesyra vil gi seg rundt den tid. Det ser jeg virkelig frem til, for slik det er nå er det rett og slett slitsom. Jeg går hele tiden sulten og når jeg har spist kommer kvalmen.

Men det blir nok mye lettere å nyte tiden som svanger når jeg får en liten mage, og føler det første sparket. Det gleder jeg meg til. Da får jeg liksom den bekreftelsen som jeg nå føler mangler. Det er liksom så rart å tenke på at jeg er gravid nå, når det ikke synes (men jeg merker forandringene som skjer)

Skrevet

Ja,tiden med barnet blir det masse av.Om ikke i tider litt for mye(he he).

Da jeg ventet første,så kunne jeg nesten ikke vente til fødselen,fikk henne to uker før tiden,så hun kom som en overraskelse.Men da reiste jeg til England og hadde masse å gjøre.Med andrejenten,synes jeg at ting gikk mye saktere.Jeg gikk 10 dager over tiden.Og den siste måneden trodde jeg at jeg skulle bli gaaaal.Jeg hadde den tanken at hun aldri ville komme ut,seriøst.Jeg faktisk begynte å vente to uker før termin,siden storesøster kom ut så tidlig.

Kanskje jeg får denne akkurat på terminen???

Får håpe det.Jeg har termin litt over en uke før Emily har burdag.Så det er jo helt mulig at han/hun blir født like rundt Emily`s bursdag.Det blir i hvertfall en vanvittig travel måned i årene framover.To bursdager og alt.

Skrevet

Jeg har blitt diger allerede.Har du sett bildene på siden min?Hvis ikke så må du ta en titt.

Blitt større og større for hvert barn.

Skal på UL 21 mars og gleder meg som et barn.Skal vite kjønnet for første gang.(Visste ikke med jentene mine)

Skrevet

Jeg også trodde jeg aldri skulle føde på slutten med den miderste. Jeg ble lagt inn fordi jeg hadde gått med 1cm og sterke kynnere i over ei uke og de var litt redd for infeksjon (vet ikke om de fremdeles gjør det) og en dag, da legen kom på besøk, satt jeg å gråt. Jeg forklarte at jeg følte at jeg kom til å gå gravid i all evighet og han svarte "I mine 30 år på føden, har jeg ennå ikke hørt om en baby som ikke kom ut før eller siden. Din kommer nok ut den og, skal du se". Den natten ble hun født.

Med tredje ungen hadde jeg termin 5 dager etter bursdag til den første. Hun kom 3 dager tidlig og ja, det er en ikke minst en dyr måned! Spesiellt fordi en av steungene også har bursdag i samme måned! Men, men... på den andre siden, er det kanskje like greit å få alt overstått samtidig :)

LizzieJ

Skrevet

Flott hjemmeside! Spennende effekter...

Sikker på at du ikke har fått feil termin? Vi får se etter ul...

Du er jo like stor som venninna mi som har termin 30.mai!

Skrevet

HA HA HA,så svær er jeg da ikke vel?

Jeg sa jo at jeg var stor.Nå er det jo over to uker siden jeg tok bildene.SKal ta flere og sette dem inn på siden.

Skrevet

Venninnen min er førstegangs, da, og det tar kanskje lengre tid før man blir stor da? Men det er sant, dere er like store (eller små om du vil)

Skrevet

Da er hun liten synes jeg.

Og jeg er stor da.

:o :o

Jeg var mye større enn dette i 7-9 mnd med første

Skrevet

Er du sikker at du ikke pushe magen ut litt da? Eller er det trillinger du bære på? :o

Jeg stakk magen ut med min tredje fordi jeg synes den vokste så sakte og ville at alle skulle kunne se at jeg var gravid!

Skrevet

he he he

Jeg pusher ikke magen ut.

Det kan du jo se på bildet.

Den stikker jo ut oppover på en måte.Jeg skal legge inn et bilde her av magen bar en gang.

Og tenkte å vise dere ett av meg da jeg var gravid første gang.Det kan jeg foressten gjøre i dag.Må bare scanne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...