Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnast ein regel for kor lenge babyen kan sitte i bæreselen ved dei ulike aldrane. Noko som veit det?

Storesøster vil ut på trehjulsykkel, og då hadde det vore greit og hatt småa på 4 mnd med på magen. Blir litt travelt og ha ein 2 åring på sykkel i tillegg til vogn, så då kom eg på at eg berre kan ta bæreselen istadenfor vogn. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En på fire måneder klarer seg vel fint i bæreselen. Spm er vel heller hvor lenge du klarer å bære noen i bæresele for det er jo ganske tungt...

Hadde glatt latt en på 4 måneder sitte i en times tid jeg.. (og da ville jeg vært stiv i skuldrene for lengst)

Skrevet

Tusen takk for svar Laban75.

Trur nok eg skal klare ei stund. husk eg hadde toresøster oppi då ho var 1 år. Var på flyplass, og langt baki køen, så då satte ho oppi ei stund. Skal nok klare 1 tmes tid, har slik støtte i ryggen på bærebjørnen.

Skrevet

Den baereselen jeg skal skaffe meg kan brukes til barnet er opp til tre aar (tror ikke jeg vil baere saa lenge, da). Det er en Hug-a-Bub. Har ikke proevd Babybjorn selv, men har inntrykk av at de ikke kan brukes like lenge som andre baeremetoder.

Skrevet

(Hun spurte om hvor lenge om gangen man kan bruke den, tviler på at hun kommer til å bære barnet konstant noen år ;) )

Beklager avsporing, måtte bare... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...