Gå til innhold

Ta med fireåring på kino?

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Vi har lovet vår lille niese å ta henne med på kino, og de to aktuelle filmene er enten Happy Feet, eller Nedenom og hjem igjen. Jeg tenkte på den første, men mannen heller mot den andre.

Har noen sett noen av filmene, og kan gi innspill? Hun er ikke spesielt skvetten av seg, men kino er jo allikevel noe annet enn å se film på tv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet innspill enn hva du ber om,men allikevel:

vår erfaring er at en 4-åring kan syntes at det blir kjedelig på kino. Vi har sett et par filmer med vår nå 5-åring (101 dalmatinere osv) og det har ikke vært den helt store suksessen.

Det som derimot alltid har vært suksess er TEATER. Det har vist seg å engasjere mye mer enn film.. (du kan lete frem på ticketmaster.no)

Skrevet

Vi har også tatt med barna våre 2-3 ganger på kino, og det ble rett og slett for lenge å sitte i ro og være stille, så jeg ville iallefall ha valgt den korteste filmen, og så har jeg et veldig godt råd til deg:

Ta med barnebilputesete (eller hva man kaller det) altså slikt sete barna bruker i bilen som er som en pute, slik at ungen din kommer høyere opp i stolen på kinoen. Ellers risikerer du at ungen din blir sittende å stirre rett inn i bakhodet på den foran dere...

Skrevet

Sønnen min på 6 år klarer ikke å sitte rolig så lenge, så det blir lenge til vi skal på kino igjen.

Sist han og jeg var på kino så vi Biler som han hadde gledet seg såå lenge til å se, men den som lå på gulvet og tulla siste halvtimen det var han.

Gjest Deception
Skrevet

Jenta har vært mange ganger på kino tidligere, så akkurat at det skal bli kjedelig, er jeg ikke så redd for. Vi skal snakke med foreldrene og få gode råd; det med bilputen var ikke så dumt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...