Chic' Wilma Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Cellulittkrem??? Noen som har prøvd noe som virker??? - og bare for synes skyld: ja supermodeller har dem også trening og vann er det eneste som virker og ikke ikke la reklamen lure deg MEN: Hvis det er noen som har prøvd noe effektiv vil vi jo alle vite det - ikke sant (hører et innbilt rungende ja her nå ) Var selv cellulittfri til jeg sluttet å røyke for noen år siden - raste opp i vekt og vips der var de - har halverte problemet med fysisk utfoldelse og mer stabil vekt siste årene men er jo som alltid på jakt etter mirakler.. (selv om jeg egentlig ikke tror) Mitt eneste kremforsøk er ene Elizabeth Arden krem som gjorde huden glatt som ei marmorkule for noen timer men ikke hadde noen effekt på utseende. Droppet den da jeg har paraben fobi. Noen bedre???? (og selvfølgelig med så lite kjemikalier som mulig)
Gjest Deception Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er skeptisk (som normalt for meg), men har hørt at Weleda har en olje som skal hjelpe. Med bjørk?
Gjest care Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Det jeg har hørt fungerer bra er salt. Ha en stor krukke havsalt stående på badet. Etter en varm dusj tar du litt salt i hånden og gnir den fuktige huden i små sirkler for å fjerne døde hudceller og stimulere blodsirkulasjonen. Konsenterer deg hovedsakelig om lår og sete. Denne behandlingen vet jeg brukes på spasteder over store deler av verden og den er billig og kjapp og bruke hjemme.
Chic' Wilma Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Så var det kanskje saltskrubben min som er ansvarlig for mine snart glatte lår da og ikke treningen Takk for svar.
Gjest Lanyah Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Det jeg vet som hjelper mot cellulitter er Shape- massasje, koster 700,- per bahandling og bør gjennomføres 10 ganger. Jeg har vurdert å prøve det, men lommeboka vil ikke...! Hørt mye bra om det der. Jeg vet iallefall at jeg skal prøve da jeg har fått meg en fast jobb og ikke har noen lån å betale ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå