Gjest Valiant Thor Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Er det bare meg som synes og katogorisere filmer som jente og gutte filmer er merkelig ? jeg ser ikke noe poeng i det. Endret 3. januar 2007 av Valiant Thor
wondergirl Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jo, det er teit! Hva er kriteriene, da? Er alle actionfilmer guttefilmer og alle romantiske komedier jentefilmer? Det er helt sikkert mange filmer som har flere jente-tilskuere enn gutte-tilskuere og omvendt, men synes det er andre kategoriseringer som sier mer om filmens innhold og sjanger.
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Er det noen som bruker slike kategorier?
Anglofil Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Ja, vel, altså, jeg synes det er litt merkelig ja. Når jeg får meg et bedre hyllesystem kunne jeg godt tenkt meg å sortere etter f. eks årstall eller sjanger, men jeg har ikke plass til det nå. Så nå sorterer jeg bare filmene for seg og tv-seriene/mini-seriene for seg sammen med bokssett. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå