Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #1 Skrevet 12. februar 2003 Er det noen som har erfaring med brudepynting hos Art Team i Stavanger?
Gjest *Perser* Skrevet 12. februar 2003 #2 Skrevet 12. februar 2003 Jepp jeg var der og jeg var så fornøyd atte Du kommer ikke til å angre hvis du går dit og pynter deg... hun er kjempe dyktig pluss hun er kjempe hyggelig dame Kos og klems
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #3 Skrevet 13. februar 2003 Jeg har to venninner som pyntet seg der og de var ikke så fornøyde med servicen. Men man kan ende opp med hva som helst hvor enn som helst. De de reagerte særlig på var at det reklameres med at man pyntes i enerom, men man sitter blant de andre og kjolen ble hengt på toalettet. Frisørhuset på Madla har egen avdeling for bruder Pyntet meg selv hos Chess hårdesign og har faktisk begynt å bruke dem fast - så fornøyd var jeg :D 23+4
Gjest Anitar Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Jeg gifta meg i Juni, og var hos Art Team, fordi jeg hadde hørt at hun som jobber der var såååå flink, jeg ble veldig skuffet både over behandlingen og over resultatet, syns hun Anita som hun heter var forferdelig selvgod, syns ikke hun hørte i det hele tatt på hva jeg sa. Det eneste jeg ville endret på var faktisk det den dagen og jeg har hørt om mange som har sagt det samme. Anitar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå