Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter med å få tak i sandaler av den nette typen for jeg er alt for høy i foten. de jeg har sett som har vært pene har vært alt for trange så jeg får ikke tærne skikkelig nedi...

hjelp ? tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drittlei joggesko og "gammel dame" sandaler :sur:

• 4 uker senere...
Skrevet

*harentrådpuffedag*

Gjest Orinoco
Skrevet

Hva er sandaler av den "nette typen"?

Skrevet

Tja, det er vel sandaler som er lette med tynne remmer som man gjerne kan bruke til litt skjørt og lettere klær. Som pensko nestenb. Ikke sportssandaler for å si det sånn.

Skrevet

jeg har høy vrist, og sliter også med å finne pensko ja :sur: . Det jeg ser etter når jeg handler er elsatiske/delvis elastiske stropper når jeg skal ha noe som går over vristen. Litt tricky å finne, men det har blitt min løsning.

Skrevet

sukk... drømmeskoen hadde passet til høye vrister og bredt fotblad

må ha ett eller annet til å bruke i bryllup til sommeren og da fungerer spotec utrolig dårlig ;)

ser for meg noe med halvhøy hæl (ikke stilett), to til tre tynne stropper over nedre del av foten og tynn stropp rundt ankelen for feste. en standardsko egentlig.

Skrevet

spotec? var den til meg? aldri hørt den betegnelsen før :ler: Men jeg kan være enig i at sånne sko høres kjipe ut, selv om mine er veldig fine.!! (Men det tok en evighet å finne noen jeg var fornøyd med da).

Mine føtter trives uansett best i ballerinasko ;) ..takker moteguden for at det ble moderne.

Håper uansett du finner det du leter etter...det er ikke lett for oss stakkars skoavvikere :ler:

Skrevet (endret)
spotec? var den til meg? aldri hørt den betegnelsen før :ler: Men jeg kan være enig i at  sånne sko høres kjipe ut, selv om mine er veldig fine.!! (Men det tok en evighet å finne noen jeg var fornøyd med da).

Mine føtter trives uansett best i ballerinasko ;) ..takker moteguden for at det ble moderne.

Håper uansett du finner det du leter etter...det er ikke lett for oss stakkars skoavvikere :ler:

he he, nei var ment mer til meg selv... spotec er nydelige å gå i men de funker ikke helt til pentøy ;)

ballerinasko kan jeg ikke fordra... de er alt for smale til mine pailabbføtter og jeg vil ha hæl :tristbla:

Endret av minienthe
Skrevet (endret)

Okey :icon_smile:. Men jeg mente ikke sånne sko da :forvirret: . Men greit! skal slutte å strekke det ut nå,har nok bare misforstått.

Endret av Sniff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...