Gå til innhold

Stjernetatoveringer

Fremhevede innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Har så lenge hatt lyst på en liten stjerne en plass, og jeg bryr meg filla om dere ikke vil jeg skal ta/liker det, det er ikke DET jeg lurer på. Jeg lurer på om en stjerne på området mellom tommelen og pekefingeren på håndflaten betyr noe? Jeg synes det er så pent, og stjerner er pene, og det er nok for meg å ha lyst på, men trenger bare å vite om det betyr at jeg er med i hitlers stjerneliga, eller homsenes stjernevenner eller lignende! Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke en stjerne betyr noe.

Er en slik en, du mener?

Det eneste jeg finner er at stjerne betyr håp, og det er jo bra. ;) Ellers så pleide gamle sjømenn å ha tre stjerner.

Kunne også tenkt meg tatovering, men vet ikke hvor og hva. :sur:

Skrevet

Lillesky:

Ja, det var jo ikke så skummelt :)

Veldig originalt da, siden det første som kommer opp når jeg søker på star tattoo er en på en hånd :P

Jeg skal dessuten ta en under kulen på foten i morra. Åhoi, skummelt!

Bobcat:

Takk for link! Lesbisk sjømann kan jeg leve med, selv om det nærmeste jeg kommer symbolsk mening er at jeg elsker å kikke på stjerner og verdensrommet. Og det er jo ikke så skummelt, det.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Så bilde av hånda. Pent. :-) (Selv om det ikke var det du spurte om).

Skrevet

Men sånne svar er alltid lov :ler: Hallo!

Sitter her og leker meg med dipliner om jeg ville blitt fornøyd, og det tror jeg... skal uansett inn og bare fylle på en annen en, så får vi se om jeg feiger ut eller ikke i morra :D

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Leker deg med dipliner? Tegner du med diplineren? Eller leker du skal-skal ikke med den? Kryptiske dame.

Skrevet

Jeg tegner stjerner på meg selv mente jeg :tunge1: Og det ser veldig kledelig ut!

Men tør jeg den på foten? Det er jo bare beinete der hyyyl, tror du de selger dop bak kassa hos tatovøren så jeg ikke merker noe? :P

Gjest Ylva Virvla
Skrevet (endret)

Nja, kanskje?

Eller kanskje ikke tatoveringer på knoklene er for pingler. :tunge1:

Endret av Ylva Virvla
Skrevet

Ser jeg ut som en pingle! :O

Jeg har jo tatt en på ankelen før, og jeg har ikke akkurat fotballegger, så jeg kan muligens overleve dette... muligens... Uuhuhu! Skumle greier :O

Gjest Bobcat
Skrevet (endret)

Skulle eg skaffa meg ei tatovering, så skulle ho ha vore sterkt inspirert av H.R. Giger eller Luis Royo, trur eg. Då blir det neppe ei lita sjømannstatovering, nei.

Endret av Bobcat
Skrevet

Og jeg synes luis royo er kliskjéen som henger på alle tenåringsgotheres vegg. Vi er alle forskjellige. :)

Og den kilte bare litt, var ikke vond en plass - ingen av dem :tommelsmil:

Skrevet

Øy folkens, en ting; Er det lurt å plonke rundt på gitaren de første dagene? Føler skorpa går opp, emn jeg vil spille, faen hell :grine:

Skrevet

Så lær deg å skrive da, di rumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...