Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Trodde virkelig ikke dette, men når kjæresten min klyper i brystvortene mine, og knar de heftig blir jeg skikkelig vill. Gosj...trodde ikke jeg hadde så erogene soner der:transe: . Ikke merket det i tidligere forhold gitt...
DaYdReAm Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 hehe. vet hvordan du har det. jeg oppdaget følsomheten jeg hadde i brystvortene i mitt første seksuelle forhold jeg blir også helt gal av dette...har til og med fått såkalt brystorgasme noen få ganger;) mmmmm
Eve Luna Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Føler at stimulering av bryst er ofte undervurdert. Menn leker litt med de under forspilet og ikke noe mer. Jeg elsker å bli tatt på bryst. Helt fantastisk.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Trodde virkelig ikke dette, men når kjæresten min klyper i brystvortene mine, og knar de heftig blir jeg skikkelig vill. Gosj...trodde ikke jeg hadde så erogene soner der:transe: . Ikke merket det i tidligere forhold gitt... ← Så bra! Kjenn din kropp, kvinne! Viktig for et godt sexliv.
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Brystlek og brystorgasmer er undervurdert! Kos deg videre med puppene
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Brystvorteklyper og små vekter som festes til dem med tynne lenker ... så de svinger frem og tilbake mens du går ... mmmmmm
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Brystvorteklyper og små vekter som festes til dem med tynne lenker ... så de svinger frem og tilbake mens du går ... mmmmmm ← Du om det. Vi andre liker ekte mannehender
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Du om det. Vi andre liker ekte mannehender ← Jo, men det er jo ikke snakk om enten/eller, da ...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Jo, men det er jo ikke snakk om enten/eller, da ... ← Ok, da. Men for meg er det snakk om bare. Bare mannfolkhender. Jeg liker ikke klyper. Men det er meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå