Gå til innhold

Han vil tisse inni meg!

Fremhevede innlegg

Gjest Blodbruden
Skrevet

Jeg er nygift, og lettere nymfoman etter så mange år alene.

Min mann har flere ideer som han vil prøve ut.

Jeg vet at menn har en muskel som hindrer urin å komme ut når han får ejakulasjon.

Men sett at han urinerer inne i meg i stedet for å jokke?

Hvis han tømmer hele blæra mens ståen hans er helt inne i meg?

Må innrømme at tanken frister, men vil jeg risikere noe?

Jeg har tisset på ham flere ganger, men det er fordi jeg lider av inkontinens. :sur:

Men det er jo ikke samme hull, så det er av liten betydning antar jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisk urin skal være sterilt, så det skal ikke være verre enn vann. Men så er det ikke så lurt å "skylle" skjeden innvendig heller.

Vil tro at så sant han er frisk så er største faren er sopp ol, og det vet du selv best hvor disponert du er for å få.

Skrevet

Får han til å tisse med ståpikk? Det er ihvertfall vanskelig med min kropp.

Gjest Harmony
Skrevet

Det var en eller annen luring som en gang sa til meg at man ikke burde putte noe inn i skjeden som man ikke kunne tenkt seg å ha i munnen... Såe....jeg pleier å følge det rådet jeg.

Skrevet
Det var en eller annen luring som en gang sa til meg at man ikke burde putte noe inn i skjeden som man ikke kunne tenkt seg å ha i munnen... Såe....jeg pleier å følge det rådet jeg.

Det behøver ikke ha så mye å si? Det er faktisk ikke så uvanlig å drikke urin, enten som fetisj eller som medisinsk behandling ;)

Forskjellen her er at når det brukes medisinsk frarådes det å drikke andres urin, jeg vet ikke hvordan det blir med andre bruksområder.

Skrevet

Hva med urin og vaginal pH? En uheldig kombinasjon?

Skrevet
Det behøver ikke ha så mye å si? Det er faktisk ikke så uvanlig å drikke urin, enten som fetisj eller som medisinsk behandling ;)

Forskjellen her er at når det brukes medisinsk frarådes det å drikke andres urin, jeg vet ikke hvordan det blir med andre bruksområder.

Idag har vi vel nok medisiner til å behandle de fleste plager/ sykdommer sånn at man slipper å drikke urin. Men jeg vet at i riktig gamle dager måtte legen smake på pasientens urin der det var mistanke om diabetes.

Tror derfor ikke urin er det mest skadelige man kan få i seg - det kommer selvsagt an på mengden og hvor man inntar urinen.

Det er godt vi har forskjellig smak og ulike behov, for min del skal kroppens avfallsstoffer kvittes med i do.

Skrevet
Nei det er ikke farlig. Sett i gang.

Bedre å være føre var. Stol ikke på rådene her, spør legen din.

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Egen urin kan du bruke stort sett som du vil, men jeg ville vært litt mer skeptisk til å bruke andres.

http://www.netdoctor.co.uk/ate/sexandrelat...sex/200942.html

http://www.shs.fau.edu/today/askexpert_qa....=3226&cid=6

Enighet er det ikke, men personlig synes jeg den nederste virker mer seriøs. (Ikke at jeg har noen planer om å forsøke det, og jeg forstår ikke helt hvordan det skulle gått til heller)

Man kan godt drikke sin egen urin men man skal ikke drikke det annet kjøns urin.

Skrevet
Man kan godt drikke sin egen urin men man skal ikke drikke det annet kjøns urin.

Så visst man er lesber kan man leke seg masse sammen? :fnise:

Skrevet

Jeg trodde ikke det gikk ann å tisse mens man hadde stå jeg. Trodde ikke det var bevegelsen som satte hinder, men at det er stengt inn til urinblæra.

Og sånn rent utenom det tror jeg ikke det er dirrekte farlig, men det kan kanskje lede til sopp eller noe slikt og det er ikke så koselig akkurat da, men ikke farlig heller akkurat.

Skrevet

Må være bedre å tisse i skjeden med ståpikk, enn å tisse på do med ståpikk .. mindre vaskejobb etterpå i alle fall :ler:

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Jeg har tisset på ham flere ganger, men det er fordi jeg lider av inkontinens. :sur:

Hm...jøss.

Skrevet

:ler::ler::ler::ler: Godt sagt :ler::ler::ler:

Gjest Hysteria
Skrevet

Det er fullt mulig å urinere med erigert penis, men det er relativt vanskelig å sikte nedover.

Det er umulig for menn å urinere idet de har orgasme, og noen sekunder etter. Det er en egen muskel som stopper urinen.

Urintrålen er også relativt tynn når penis er erigert. Lavt trykk. Men det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...