Søtpotita Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Eg får ikkje moglegheiten til å handla på januarsalget i år Så difor kunne det vore kjekt å høyra kva dere andre har huka tak i Gøy det også, artig å sjå kva ein går glipp av
Gjest Deception Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er ingen salgs-jeger, men i dag kjøpte jeg svarte Diesel Liv jeans for 499,- Tviler på at det blir noe særlig mer.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Har vært på romjulssalg, og ikke januarsalg da. Kjøpte disse støvlettene i svart. Hælene er mye høyere enn det ser ut som på bildet. Og denne genseren i mørkeblått med bånd under bysten. Sitter strammere over brystet på meg enn på modellen på bildet.
Mary_H Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er ingen salgs-jeger, men i dag kjøpte jeg svarte Diesel Liv jeans for 499,- Tviler på at det blir noe særlig mer. ← Hvor kjøpte du dem??Har veldig lyst på et par slike bukser
Karamba Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Det eneste jeg har kjøpt er en grønn bluse hos hm.com. Kjempefornøyd med den!
Gjest Vilja :-) Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Det eneste jeg har kjøpt er en grønn bluse hos hm.com. Kjempefornøyd med den! ← Den var rålekker
Gjest Deception Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Hvor kjøpte du dem??Har veldig lyst på et par slike bukser ← Det var salg på Carlings. Jeg har et par fra før, og vet at de går seg ut og blir slafsete, men tenker på det som en OK hverdagsbukse. Det er jo uansett nesten H&M-pris.
Shoegal Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har kjøpt noen basic-klær og litt undertøy, alt fra Vanessa Bruno og/eller Massimo Dutti. De dyre butikkene her, hvor det faktisk er mulig å gjøre noen kupp, har stort sett ikke startet salget enda.
Shoegal Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har kjøpt noen basic-klær og litt undertøy, alt fra Vanessa Bruno og/eller Massimo Dutti. De dyre butikkene her, hvor det faktisk er mulig å gjøre noen kupp, har stort sett ikke startet salget enda. ← Hei jenter, legg ved prisen da vel. ← Husker ikke prisene, men det er i alle fall minus 30 prosent på Kemt og minus 40 prosent på Massimo Dutti. (Begge ligger i Hegdehaugsveien)
shatika Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Salg ja... Da blir det alltids kjøpt litt ja Til nå har jeg handlet: - Lyse only jeans ( hm.. IKKE på salg da) 600,- - Only Jeans 200,- -Treningsjakke 130.- - Treningsjakke 99,- - Grå singlet 50,- - Grå / hvit cardigan 200.- - Brun ytterjakke 250.- - Grå genser 200,- - Brun genser 200,- Har jeg glemt noe da tro...? lir nok litt mer i løpet av salget vil jeg tro.. Er på jakt etter stilig veske blant annet, og kanskje et par støvletter
Gjest Borghild Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har handlet: Lee Cade Patch ikke på salg til kr 1000,- 2 jakker på only til kr 100 pr stk! skal kjøpe støvletter til halv pris også.
Gjest Advena Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 Får ikke lønn før om noen dager, jeg. Er redd salget er slutt da, eller at alt er solgt.
Snasen Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 Jeg handler ikke på januarsalg eller andre salg. Jeg kan faktisk ikke fordra salg. Jeg går heller i mot de ordinære varene.
Gjest Shayla Skrevet 5. januar 2007 #15 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har kjøpt tre helt basic v hals gensere på Vero Moda til 50kr stk:) Og neste fredag drar jeg til København så da blir det lett litt shopping der å
Søtpotita Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2007 Kjekt å sjå kva dere har kjøpt Ser ut som mange av dere har gjort kupp
Gjest Nattblomst Skrevet 5. januar 2007 #17 Skrevet 5. januar 2007 En haug med julepynt og juletrepynt til 1/2 pris, disse støvlettene nedsatt til 299,- og 1 veske, 1 party-clutchveske, 2 sixpencer og 2 skjerf fra Accessorize, alt til 1/2 pris.
Søtpotita Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. januar 2007 En haug med julepynt og juletrepynt til 1/2 pris, disse støvlettene nedsatt til 299,- og 1 veske, 1 party-clutchveske, 2 sixpencer og 2 skjerf fra Accessorize, alt til 1/2 pris. ← Det var fine støvlettar Kva veske kjøpte du?
Champagnepiken Skrevet 5. januar 2007 #19 Skrevet 5. januar 2007 Skal vi se, det har visst faktisk blitt litt... Jeg gidder altså ikke finne lenker til alt, men lista er som følger: * Treningstøy: Løpebukse fra Norheim, fleecegenser fra Haglöfs, fleecegenser fra Norheim, et pannebånd * En tynn lilla genser med høy blondehals og noen litt stilige detaljer (50 kr, lokal butikk) * Tynn svart genser med knapper i halsen (50 kr, lokal butikk) * Grønn knelang kjole med lange ermer og dyp v-utringning (100 kr, Vero Moda) * Gul kortermet silkebluse (50 kr, Vero Moda) * Grå dressbukse (100 kr, Vero Moda) * Tynn fleecejakke (75 kr, Vic) * Brune knehøye støvletter (199 kroner, DNA)
Gjest Nattblomst Skrevet 5. januar 2007 #20 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Kva veske kjøpte du? ← Fant den ikke på nett, men den er rutete, oransj/brun/grå-aktig i fargene, tror jeg, og med noen lysebrune skinndetaljer her og der og en skrålomme på utsiden. Veldig søt og feminin. Endret 5. januar 2007 av Miss Foxy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå