Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på Posten på hjemstedet mitt og litt før jul så fikk ei jente jobb som vikar. Jeg har såvidt passert de 30 og hun er kanskje 20-22 år. Har blitt litt betatt av henne. Hun har smilt til meg noen ganger og vært litt fnisete når jeg har pratet til henne (i starten i forbifarten). Men jeg er sjenert og dårlig til å tolke signaler. Vet ikke om hun bare er generelt blid eller ønsker at jeg skal ta kontakt med henne.

Har tilfeldigvis oppdaget at vi har samme musikksmak som er litt smal, så da har jeg jo et innledende samtaleemne også. Men jeg får meg liksom ikke til det, er rett og slett for sjenert.

Nå har det gått cirka en måned siden hun startet og det er lenger mellom hver gang hun smiler til meg. Er sikkert ikke rart hvis hun tror at jeg ikke er interessert. En annen ting er også at jeg tror hun er sammen med noen, så jeg blir også litt forvirret av dette.

Uansett så hadde jo det opplagte vært å prøve å få kontakt og bli litt kjent med henne. Men jeg har liksom en sperre :tristbla:

Dette virker sikkert dumt for noen, men er det noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gjøre det litt enkelt, kan du begynne med å lese heledenne tråden, for så å ta mot til deg å gjøre det du vet du må!!

lykke til!

Skrevet

Mitt tips: Prøv å ikke legge så mye i det. Du skal jo ikke akkurat prøve å få henne til sengs, bare prate litt med henne om musikk og sånn.

Skrevet
Mitt tips: Prøv å ikke legge så mye i det. Du skal jo ikke akkurat prøve å få henne til sengs, bare prate litt med henne om musikk og sånn.

Ja, det beste sjekketrikset er å ikke bruke noe sjekketriks.

Skrevet

Er ikke du litt mye eldre enn hu, a?

Skrevet

Hei igjen. Takk for de svarene som har kommet.

Nå har jeg endelig fått snakket litt med jenta som jeg er betatt av. Vi og 2 til satt på pauserommet i en småpause og jeg nevnte på noe med musikken (som jeg og jenta har felles int av) til de 2 andre. Sånn litt med overlegg slik at hun ikke kunne unngå å overhøre det. Da ble det respons fra henne gitt og vi snakket litt om temaet. Da ble hun i hvertfall helt klar over at jeg har samme interesse som henne.

Senere på dagen når vi så hverandre igjen så var smilingen hennes til meg tilbake igjen og vi småpratet litt til med hverandre i forbifarten. Det føltes faktisk som det var en tendens til en forsiktig småflørtende tone. Følte meg mer avslappet da jeg endelig hadde fått snakket litt med henne først på dagen. Lettet litt på trykket liksom. Fikk meg til å smile litt tilbake og prate noenlunde avslappet. Men er for all del sjenert ovenfor henne ennå, men det er litt bedre nå.

Men når alt dette er sagt så er jeg faktisk 90% sikker på at hun er sammen med noen som hun også bor sammen med. Men jeg er såpass betatt av henne at jeg uansett vil prøve å bli kjent med henne som en venn i det minste. Har helt klart mye å snakke om med den felles musikkinteressen. Det kunne jo hende at noen følelser kunne bli vekket etterhvert? Har i hvertfall lyst til å følge på og se hvor det bærer hen. Regner med at hun sier i fra om at hun er sammen med noen hvis det føles for nært.

Ser jo bl.a gjennom jobben at folk flytter fra hverandre og inn hos noen nye i hytt og pine, så jeg kan gjerne vente en stund på henne ;)

Noen synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...