Tante M Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Skal shine opp kjøkkenet mitt. Er i dag hvit profilert innredning, hvit benkeplate, hvite fliser med noen rosa blomster innimellom og korkgulv. Burde tatt hele innredningen, men det har jeg ikke penger til. Har tenkt på lyse fliser, eik benkeplate og eikegulv, enten parkett eller laminat. Blir dette ok i hh til dagens trender? Skal sikkert selge i år, så det gjør ingenting at også andre liker kjøkkenet. Noen som har gjort noe annet for å freshe opp kjøkkenet som de kan anbefale og som ikke koster skjorta?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Syns det høres ganske tidløst ut Driver selv og pusser opp på kjøkkenet. Hos oss blir det lønneparkett, eikebenkeplate og spraylakkerte fronter i hvitt. Vi har nøytrale fliser over benken, så jeg tror vi lar de være foreløbig.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Nøttefarget eller kirsebærfarget laminat og benkeplate kan også bli pent. Litt større avstand i fargen til de lyse frontene og dermed litt mer kontrast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå