Gå til innhold

Endret av meg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Endret av meg selv

Endret av Studine83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde doggystyle var vondt for dem med bakoverbøyd livmor. Det sa nå gynokologen min en gang.

Gjest gjesta
Skrevet

Doggy er smertefult for meg, så den stillingen holder jeg meg unna. Vet ikke hvorfor jeg får vondt, jeg bare gjør det.

Skrevet
Trodde doggystyle var vondt for dem med bakoverbøyd livmor. Det sa nå gynokologen min en gang.

nei absolutt ikke :sjarmor:

Skrevet

Jeg fikk vondt i noen stillinger når jeg hadde cyste i underlivet. Det var fordi han kom borti den når han kom langt inn i meg.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Når pikken kommer helt inn støter den mot livmoren og det gjør ofte vondt. Eksen min var litt lang og støtet ofte borti, men jeg syntes egentlig det var litt godt og :sjenert:

Skrevet
Er det flere enn meg som opplever at det kan gjøre vondt når pikken kommer for langt inn? Jeg synes hverken det gjør vondt når han trenger inn i meg, eller når vi har "vanlig" sex, borsett fra hvis han virkelig støter "hardt" eller hvis vi f.eks. har sex bakfra/doggy style og han ikke er forsiktig... Er dette "normalt"?

Er sånn for meg også.

Skrevet

Stort sett går det veldig greit, men rett etter jeg har hatt mensen kan det være vondt hvis det blir for hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...