Studine83 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Endret av meg selv Endret 6. mars 2007 av Studine83
Gjest care Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Trodde doggystyle var vondt for dem med bakoverbøyd livmor. Det sa nå gynokologen min en gang.
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Doggy er smertefult for meg, så den stillingen holder jeg meg unna. Vet ikke hvorfor jeg får vondt, jeg bare gjør det.
minienthe Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Trodde doggystyle var vondt for dem med bakoverbøyd livmor. Det sa nå gynokologen min en gang. ← nei absolutt ikke
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg fikk vondt i noen stillinger når jeg hadde cyste i underlivet. Det var fordi han kom borti den når han kom langt inn i meg.
Gjest Vidvandre Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Når pikken kommer helt inn støter den mot livmoren og det gjør ofte vondt. Eksen min var litt lang og støtet ofte borti, men jeg syntes egentlig det var litt godt og
Nelle Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Er det flere enn meg som opplever at det kan gjøre vondt når pikken kommer for langt inn? Jeg synes hverken det gjør vondt når han trenger inn i meg, eller når vi har "vanlig" sex, borsett fra hvis han virkelig støter "hardt" eller hvis vi f.eks. har sex bakfra/doggy style og han ikke er forsiktig... Er dette "normalt"? ← Er sånn for meg også.
Frøken Freken Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Stort sett går det veldig greit, men rett etter jeg har hatt mensen kan det være vondt hvis det blir for hardt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå