*melis* Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg har en kompis som er forelsket i meg. Han har sagt det til meg og jeg har fortalt ham at jeg bare ser på ham som en venn og bare det. Han sier at han uansett ikke vil miste meg som en venn. Han er en fantastisk grei fyr, finnes ikke mye vondt i ham, men nå i det siste har det gått helt over stokk og stein og jeg er rett og slett drittlei av ham. Han har ringt meg flere ganger for å fortelle meg hvor fantastisk jeg er, sender meldinger i tide og utide, spør meg nesten hver dag om jeg vil finne på noe selv om vi bor et stykke fra hverandre, kontakter meg hele tiden på MSN, selv om jeg er opptatt, og i på nyttårsaften ringte han meg 20 ganger for å si godt nytt år. (han var litt full ja). Poenget er at jeg årker rett og slett ikke mer. Han er en alle tiders fyr, men ikke så altfor sosial intelligent, men jeg vet at han bare vil at jeg skal ha det bra, og at denne forelskelsen sliter mye på ham. Har veldig lyst til å ha ham som en venn, men nå blir jeg faktisk bare i dårlig humør når han kontakter meg, og årker nesten ikke svare mer. Hva skal jeg gjøre?? Han er som sagt ikke av de skarpeste sånn sosialt sett, men han er den snilleste og mest omtenksomme personen jeg vet om og jeg vet at han bare vil meg det beste. Endret 2. januar 2007 av *melis*
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 han er den snilleste og mest omtenksomme personen jeg vet om og jeg vet at han bare vil meg det beste. ← den snilleste og mest omtenksomme personen du vet om og du vet at han bare vil deg det beste. Sorry men det høres ikke så gale ut? Send han til meg
*melis* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 den snilleste og mest omtenksomme personen du vet om og du vet at han bare vil deg det beste. Sorry men det høres ikke så gale ut? Send han til meg ← Hehe, viss du gir meg en adresse å sende til Men uansett hvor snill og god han er så hjelper ikke det når gnisten mangler. Vi er også veldig forskjellige som personer og jeg ser ikke for meg at vi kunne hatt de dypeste samtalene sammen.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Forteller han deg hele tiden på msn hvor fantastisk han er? :D
*melis* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 Forteller han deg hele tiden på msn hvor fantastisk han er? :D ← Hoho, nei, hvor fantastisk jeg er. Sorry, min feil
Gjest =tentacle= Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Han er som sagt ikke av de skarpeste sånn sosialt sett, men han er den snilleste og mest omtenksomme personen jeg vet om og jeg vet at han bare vil meg det beste. ← Er det du som har overtatt ham nå?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Hoho, nei, hvor fantastisk jeg er. Sorry, min feil ← Da ga det litt mer mening Nei, ærlig talt aner jeg ikke hva man gjør med slike klegger. Si at hvis han ikke slutter å mase så fælt så begynner du å unngå han helt. På en litt snillere måte så klart
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Det er nok ikke lett for han det her... Kanskje det beste for dere begge hadde vært en pause. Slik at han kom litt over sine følelser for deg. Er ikke så lett å komme videre når det er så lett å få tak i den du er forelsket i...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Du må nok desverre bite i det sure eplet og gi beskjed!
Gjest niomi Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Slike klegger blir man bare kvitt på en måte - og det er å kutte de 100% ut. Jada, han re sikkert grei og snill og søt. MEN han er så utrolig forelsket i deg, og vil tydeligvis ikke ta ditt nei for et nei. Kutt han ut nå, før det går lenger. For den dagen du blir sammen med noen andre er "vennskapet" (skriver det i hermetegn, for det er bygd på falske premisser, nemlig hans hengivenhet for deg, og er ikke et ordentlig vennskap hvor begge er inne i det på like premisser) over uansett. Og da kan det blir ubehagelig å ha med han å gjøre (grining i telefonen på natterstid, baksnakking av deg etc.) Høres jeg kynisk og fæl ut? Vel... Been there, done that, was really not worth it!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes synd på fyren. Det er vondt å være ulykkelig forelsket. Forventer du at han skal pleie kontakt med deg og så skal forelskelsen plutselig gå over? Hadde du tenkt litt på han så hadde du tatt en pause i vennskapet, for hans skyld. Du vil vel ikke at han skal ha det vondt og at forelskelsen skal vare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå