Sniglå Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Ja, det er mye rart en skal lure på Noen smartinger her som vet?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Det tenkte jeg faktisk på i går kveld. De lager sikkert en slags deig som blir kjevlet helt flat og så blåser de luft i den under stkeing eller noe.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Ja, jeg tror ikke det er noe jeg skal gjøre selv med det første.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Det er enkelt. Lag pizzadeig, kjevle'n helt flat, og så bruker du peispusteren til å blåse inn luft (da får du sånne fine groper også). Så steiker du skivene til det ugjenkjennelige.
Gjest Fjellsippa Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift2118967302.asp
Gjest Silmarill Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 (endret) 500 g rugmel 150 g smør 3 ts bakepulver 30 g sukker 1 ts salt 2-3 dl melk Bland ingrediensene og spe med melk. Deigen arbeides på ett melet bakebord. Arbeid deigen lett og kjevle den ut, forholdsvis tykt. Kjevle over med en stikk kjevle og skjær ut firkantete emner.. Legges på smurt plate og stekes lysegule. JEG ER FLINK og takker Fjellsippa for at jeg er det. PS!Foretrekker å kjøpe det da Endret 3. januar 2007 av Silmarill
jolie Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har smakt hjemmebakt knekkebrød, og det var ikke akkurat godt. Litt for grovt og litt for kompakt. Mustein i flatt format.
Sniglå Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2007 Murstein i flatt format. ← Men det var ikke verre en det altså, trodde det var noe sånn superhemmelig og kjempekomplisert prosess jeg
Gjest Fjellsippa Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 JEG ER FLINK og takker Fjellsippa for at jeg er det. ← Ja, du er kjempeflink
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Men det var ikke verre en det altså, trodde det var noe sånn superhemmelig og kjempekomplisert prosess jeg ← Jeg også, men jeg så jo en enkel oppskrift på Havregrynpakka i dag. Tror ikke det er noe jeg gidder å gjøre uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå