Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om et par uker skal jeg besøke en venn som jeg på sett og vis har vært telefonkjæreste med i tre måneder. Dvs vi gikk på noen dater i fjor høst og likte hverandre godt, men det ble ikke noe mer fordi han skulle flytte bort for en stund. Men siste gangen vi traff hverandre før han reiste kysset vi (ikke noe mer) og han spurte om jeg ville vente på han. Noe jeg sa ja til og etterpå har vi pratet masse i telefonen nesten hver dag. :sjenert:

Jeg skal bare besøke ham en helg, og han har sagt han kan sove på sofaen. Men det jeg er litt redd for er at han egentlig forventer noe mer, selv om han ikke sier det. Og at det kan bli anstrengt stemning ut av det hvis jeg ikke vil. Egentlig vil jeg jo litt også, men føler liksom at selv om vi har vært "sammen" lenge så har vi jo egentlig ikke det i det hele tatt i RL. Han skal flytte tilbake hit til våren, men jeg er litt redd det blir lenge for han å vente helt til da. Er det en dum ide å si ja til å overnatte? Det kryr ikke akkurat med hoteller der han bor :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Vidvandre
Skrevet

Trenger vel ikke å ha sex selv dere eventuelt finner ut at dere vil dele seng. Jeg har sovet over hos kjæresten flere ganger uten at vi hadde sex i begynnelsen, fordi jeg ville vente litt. Men det var deilig å bare ligge nærme hverandre, kysse og holde rundt hverandre om natten. Er han glad i deg respekterer han dine ønsker selvfølgelig, ingen har vel lyst til å presse kjæresten til å gjøre noe de ikke er klar for. Han blir nok ikke skuffa, bare veldig glad for å se deg, tror jeg :)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Han har sagt at han kan sove på sofaen, altså signaliserer han at han skjønner at evt deling av seng kan være ukomfortabelt for deg, og at det ikke er en forventning fra hans side. Det er jo sannsynlig at det kan være et ønske likevel, men for en gutt som er oppriktig interessert i deg, er det oftest et stykke mellom et ønske om å ha sex sammen, og å legge press på deg. Jeg tror at mange jenter er mer redd for å være tydelige på hva de vil og ikke vil enn hva guttene faktisk tåler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...