Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er hekta på gubben!! Vi har vært sammen i snart 8 år, men jeg er like hekta på han. Hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt sex vær dag. Det er ikke det aty han renger og gjøre så mye. Jeg blir seksuelt tilfredstilt av og tilfredstille han så om jeg får ligge og suge han i senga så er jeg i himmelen. Problemet er at han er litt sånn lei maset mitt. Skjønner jo at det er jeg som har problemer for det er jo ikke helt normalt og ville ha gubben sin så mye?! Ivertfall mener han det blir for mye av det gode, men han ler litt når jeg ber han gå til kammeratene og klage på et jeg har mast om og få suge han igjen. Er han kanskje blitt for godt vant?? For dette må vel regnes som ett luksusproblem? Eller er det meg det er noe galt med som har ett sånnet enormt seksbehov??
Gjest Vidvandre Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Menn kan, akkurat som kvinner ha hodepine og være trøtte og ikke i humør til sex, og det må man respektere. Hvis han syntes det blir for mye kan du jo prøve å holde deg unna han i noen dager; da kommer han nok til å savne det
Gjest Madam Felle Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Om det nå var han du var hektet på, så burde du ha nok resepkt for at han ikke vil hele tiden. Derfor tror jeg du egentlig ønsker så mye, for å få bekreftelse på at du er bra nok. når jeg ber han gå til kammeratene og klage på et jeg har mast om og få suge han igjen. Og det sitatet over sier mye om hvorfor du er som du er, for hva har egentlig hans venner med deres sexliv å gjøre?
Gjest TsS Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Om det nå var han du var hektet på, så burde du ha nok resepkt for at han ikke vil hele tiden. Derfor tror jeg du egentlig ønsker så mye, for å få bekreftelse på at du er bra nok. Og det sitatet over sier mye om hvorfor du er som du er, for hva har egentlig hans venner med deres sexliv å gjøre? ← Sinnsykt morsomt det sitatet.. kjipt du ikke ser "humoren" madam felle TS, respekter at mannen din ikke alltid har lyst. Det er slik vi er bare. Han er jo veldig heldig som har muligheten akkurat når han vil men har du noen hjelpemidler du kan bruke når trangen blir for stor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå