moka Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 jeg har seriøse problemer med å få det til å funke. står at det er tilkoblet og at statusen er utmerket, men kommer ikke på nett. hjelp meg!!!!!!
Ponine Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hei. Det kan være mye som er galt her. Kan være innstillinger i routeren, eller kanskje den er koblet feil? Det kan kanskje være lettere å svare på spørsmålet ditt hvis du forteller hvilket internettabbonement du har
moka Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 jeg har tele 2, har hatt folk som har litt greie på data te å se også, men de skjønner ikke en dritt.
Ponine Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Det er nok mest sannsynlig noe feil med innstillingene i routeren din. Det er vel heller ikke uvanlig at enkelte routere er ødelagte. Hvordan kobler du på nett nå da? Med pc rett på adsl-modemet? I så fall kan du utelukke at det er modemet som er ødelagt. Har du prøvd andre routere? Alle routere har en diagnose-funksjon hvor du kan kontrollere om routeren har kontakt med internett, men da må du logge på routeren. Dette finner du sikkert i bruksanvisningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå