Gå til innhold

blir litt betenkt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i ett stabilt trygt og langvarig forhold med ett godt sexliv... eller?

Etter at vi har fått våre 3 barn og måtte gjennom en abort for noen mnd siden har det skjedd en forandring hos oss. I reddsel for og ende opp i en abort situasjon igjen ( jeg kan ikke ta p-piller) (ble gravid med kondom sist) har vi gått over til og ha en litt anderledes sex kan du si. Ikke noe rare greier, men vi har blitt så innmari flinke til og tilfredstille hverandre med hender og munn att vi har glemt penetrering. Vi har jo hatt "normal" sex noen ganger, men her om dagen måtte jeg bare innrømme for meg selv at det gav meg enormt lite i grunnen... jeg foretrekker rett og slett den andre formen for sex hvor jeg mere eller mindre er garantert orgasme ( kommer ikke uten klitoris stimulering).

Kan dette være en forbigående ting?? Mannen min har sterilisert seg og er nå klar for dyst uten reddsel for graviditeter, men jeg har det i grunnen bra som jeg har det. Må vi kutte ut denne formen for sex og finne tilbake til hverandre på en måte?

Noen som har noen råd og komme med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Kan dere ikke ha begge deler da? eller må det være enten eller?

Skrevet

nei det må ikke være enten eller, men litt leit når ikke vanlig samleie med mannen min gir meg noe særlig mere.... vill ha begge deler jeg da ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Si til mannen din at du vil ha begge deler, for det er sjelden vanlig samleie fungerer for noen kvinner. Vi må ha mer enn det

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er da helt vanlig å gjøre mer ut av sexen enn å "bare" penetrere.

Skrevet

jeg vet det er vanlig... har hatt ett godt og veriert sexliv hele tiden, men nå har det blitt ensporet en lang stund og blutselig så er liksom ikke penetrering noen givende mere.. vill ha variasjon. men hva gjør jeg for og like penetrering igjen??

Gjest =tentacle=
Skrevet
jeg vet det er vanlig... har hatt ett godt og veriert sexliv hele tiden, men nå har det blitt ensporet en lang stund og blutselig så er liksom ikke penetrering noen givende mere..  vill ha variasjon. men hva gjør jeg for og like penetrering igjen??

Øver. Bytter stillinger for å finne ut hvilken som gir mest. Kombinerer penetrering med nye teknikker med fingring eller leketøy, slik at du får begge deler under selve samleiet. Øk opphisselsen rundt situasjonen med fantasier, rollespill, "farlige" steder eller lignende.

Problemet kan skyldes tilvenning til andre former for stimuli, men det kan også være at det sitter igjen litt mentale sperrer fordi et samleie fikk veldig negative konsekvenser for dere for en stund siden. Følelsene skjønner gjerne ikke at faren er over selv om sædlederne hans er klippet.

Finner du ikke helt sjarmen i penetrering etterhvert, får dere gjerne bytte litt på å få lagt opp sexen optimalt etter hver deres ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...