Gjest Vilja :-) Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Noen som vet om Ica typisk har matvin i vareutvalget sitt?
Gjest Pax Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Det mener jeg at de ikke har. Handler ofte på Ica, og har ikke sett, i alle fall. Men utvalget varierer jo fra butikk til butikk, så kanskje noen butikker har det. Hvorfor ikke sende en mail? http://www.ica.no/FrontServlet?s=kundeserv...undeservice_0_0
Gjest Vilja :-) Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg trenger matvinen til middagen idag, og tenkte kanskje at Ica, nærmeste butikk, hadde det, slik at jeg slapp å dra ned til byen. Tror ikke de svarer innen kl. 12 idag, jeg får heller bare stikke innom butikken og høre med de
GoldenGlow Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Ica i sandefjord har ihvertfall Pal & Berens Rødvin og hvitvin til mat, tilsatt pepper og maldon salt. Koster rund 40 tror jeg for 375 ml. God til mat, og kule flasker å ha på hylla på kjøkkenet
Gjest Vilja :-) Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Det var disse jeg også fant, Pal & Berens matvin. Så da er det antagelig matvin og få kjøpt på de fleste Ica-butikkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå