Tinemor Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Har nå blitt prøvere vi også, endelig Hadde tenkt å gå ut pillebrettet jeg gikk på, men klarte ikke vente. Tok siste hormonpille 29. desember, hadde da egentlig 8 slike igjen, før sukkerpillene startet. Har lest at man egentlig burde gå ut et pillebrett, men hvorfor det egentlig? Og har allerede fått mensen jeg... Den kom igår... Er det positivt å få det så raskt? Er jo egentlig tidligere enn bortfallsblødningen jeg skulle fått til søndag (da jeg skulle begynt på sukkerpillene...) Mye man lurer på gitt...
Arwen Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Den første mensen du får er ikke ordentlig mensen, det er først neste gang den kommer det er kroppen som lager den selv
Tinemor Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Akkurat ja. Da aner jeg jo ikke hvor lenge det blir til neste gang, men EL er jo innimellom der et sted, så da er det vel bare å kose seg i vei da.... (og krysse det som er..eeh,ikke bena da kanskje ) Endret 3. januar 2007 av Tinemor
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Bare å kose seg, men det er jo helt umulig å vite når du skal ha mensen neste gang. Kan ta måneder før du får den igjen etter p-pilleslutt.
Catus Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Ja, man vet aldri hvor lenge man må vente. Jeg har selv venta i snart fem måneder på mensen, og synes det begynner å dra ut vel lenge. Men man må jo bare være tålmodig, så stabiliserer det seg nok til slutt. I mellomtida er det jo som sagt bare å kose seg ja.
Tinemor Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 Leste akkurat den ene tråden over der du er med Bippe, og dere har jammen venta lenge! Håper inderlig ikke det tar så lang til med meg altså. Det må være fælt å vente så lenge! Hvor lenge gikk du på piller før du sluttet?
Catus Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Jeg gikk først på Synfase i fire år. Deretter bytta jeg til Yasmin og gikk på dem i to år. Det vil si til sammen seks år på pillen. Jeg tror neppe jeg kommer til å begynne på hormonprevensjon igjen, dersom jeg skulle være heldig å bli gravid nå. Men vi satser jo på at du slipper å vente like lenge som meg da. Jeg hadde noe ustabile sykluser før jeg begynte på pillen også, og det medvirker sikkert ekstra til at syklusen min er helt på tur nå. Så bare tenk positivt du, Tinemor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå