Veslejenta Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Mener å huske at den kostet litt over 600 kroner hos Magic for 104ml. Jeg var innom der for noen dager siden for å se hva den kostet.
Arwen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 *sjekke ebay* Det var stor forskjell fra det jeg pleier å betale...
webgirl Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 (endret) eller http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...bb/Catalog/1423 Endret 7. januar 2007 av webgirl
Arwen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 eller http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...bb/Catalog/1423 ← Det er der jeg pleier å handle, men nå som man må betale moms er det ikke noe særlig å spare der mer...
Fru Fomle Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Det er der jeg pleier å handle, men nå som man må betale moms er det ikke noe særlig å spare der mer... ← Hva med SN? En god del lengre leveringstid, men de returnerer jo toll-kostandene..
Arwen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 Hva med SN? En god del lengre leveringstid, men de returnerer jo toll-kostandene.. ← De er billigere også faktisk, hvis man legger til portoen på LF. SKal prøve der, men de returnerer vel ikke alltid? Har hørt de ikke alltid gidder mer.
Fru Fomle Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 De er billigere også faktisk, hvis man legger til portoen på LF. SKal prøve der, men de returnerer vel ikke alltid? Har hørt de ikke alltid gidder mer. ← Det har gått greit for meg, også i det siste. For sikkerhets skyld kan du gå inn via linken her på KG, da tror jeg du er enda sikrere? :klø:
Arwen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2007 Det har gått greit for meg, også i det siste. For sikkerhets skyld kan du gå inn via linken her på KG, da tror jeg du er enda sikrere? :klø: ← Får prøve det *venter på lønn*
Mary_H Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Har nettopp fått 800 kr igjen i tollutgifter fra SN, så de gav hvertfall igjen til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå