Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fønix_*
Skrevet

Ikke akkurat den starten på året jeg gjerne skulle hatt :forvirret:

Ser igjenom mobilen min nå og jeg har fått hauger av nyttårshilser men ikke svart på en tredjedel av de. Føler meg litt slem og at det er i seneste laget å skulle sende godt nyttår tilbake nå?

Fler som meg? Fikk du mange og fikk du svart alle?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Du er ikke slem om du ikke svarer, heller ikke om du svarer nå. Jeg fikk både nyttårshilsener og god jul-hilsener. Stort sett har jeg svart, men jeg tror neppe noen tar det som en personlig fornærmelse om du ikke svarer.

Skrevet

Jeg har svart på de som ikke er sånn kjedemelding type. De synes jeg sjeldent er morsome.

Skrevet (endret)

Fikk en del ja.. Og tror jeg klarte å svare på alle! :)

Men jeg sendte til ett par som jeg IKKE fikk svar fra. Så det er vel mange som deg ;)

Når det er sagt så tar jeg ikke disse nyttårsmeldingene veldig seriøst. Synes nesten det er mer stress enn kos når det blir sånn at det er om å gjøre å sende til flest mulig, få flest meldinger osv.

Om dette året blir godt eller dårlig, har vel lite å gjøre med nyttårsmeldingene..

Godt nytt år alle sammen! :klem:

Endret av webgirl
Gjest Gjest_fønix_*
Skrevet

Takk for svar!

Nei jeg tenker likt som dere. Men det er et par jeg har fått ifra som skiller seg ut å som jeg burde ha sent til føler jeg. Får meg ikke til å sende godt nyttår nå heller men det hadde kansje gått ann? Værst er det med disse to for de er veldig personlige og sier så mye fint. Så har du meg som ikke har sent en setning tilbake en gang :sur: Jeg skal prøve å sende nå!

Gjest Gjest_fønix_*
Skrevet
Godt nytt år alle sammen!  :klem:

Å nå glemte jeg å si godt nyttår tilbake til deg!!!

Jeg er håpløs!!

:grine:

godt nyttår!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg skriver tilbake til de som ikke er gruppemeldinger. De gidder jeg ikke svare på som oftest.

Skrevet

Jeg svarte akkurat på en sms jeg fikk av ei venninne igår ettermiddag,som var en type hvordan hadde dere det på nyttårsaften-melding.

Kom plutselig på det,og fikk dårlig samvittighet.

Jeg har rett og slett blitt elendig til å svare på sms etter at jeg ble mor i august,og nå er det fem mnd siden og jeg er ikke blitt bedre,lever vel i en slags ammeboble :forvirret:

Hadde vært mye bedre om de hadde ringt meg istedenfor,og så skal jeg bli flinkere til å ringe selv også.Må ta meg sammen så ikke jeg mister mange flotte venner...

Huff..det gnagde virkelig da jeg leste denne tråden.

Når det gjelder sms av type,send denne til ti av dine venner,ellers...!!

De gidder jeg bevisst aldri å sende hverken videre eller tilbake til avsender..

Skrevet

Visste dere forresten at vi nordmenn sendte over 37 millioner SMS'er på nyttårsaften?

Vi bryter grenser hvert år!

Når det gjelder topic, var jeg tom for batteri (og mobilen vil ikke lade) hele nyttårsaften, så jeg håper ikke det sitter venner der ute som er grinete fordi de ikke får svar ;)

Skrevet

Jeg har gitt opp å svare alle, det ryr jo inn fra før jul til langt over nyttår! Grumf.... er ikke så skrekkelig glad i meldinger......

Skrevet

Jeg svarte heller ikke alle på selve nyttårs aften, men svarte de som skrev bare til meg. Var ikke så mange da. Max 10 stk. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...