Colargol Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Vi skal ha en studentuke på høgskolen vår, og jeg sitter i styret som skal ordne dette. Vi kommer til å søke sponsor penger fra større og mindre bedrifter. Men så vet jeg at det skal finnes en liste (bok?) over organsisasjoner som man kan søke pengestøtte til et sted...? Noen som vet hvor jeg finner denne lista, eller hva jeg skal lete etter? (Gjerne tips om organisasjoner dere vet av som er gode støttere også!) Har lett endel selv før jeg kom på at dere kanskje kunne gi meg noen råd? (jaja, jeg vet jeg burde tenkt på dere med en gang ) Så alle forslag mottats med takk og et stort smil Måtte bare rette opp litt... Endret 2. januar 2007 av Collargol
abelille Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Er det legathåndboka du tenker på? Den kan du i så fall låne på biblioteket. Ellers kan du jo søke hos skolen/universitetet og kommunen. Kanskje også solofondet ettersom dere trolig er unge nok (men vet ikke om de støtter den typen tiltak).
Colargol Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Legathåndboka var det jeg tenkte på ja! Takk Unge nok og unge nok, det er en høgskole vi snakker om med studenter fra 20-50år
Gjest Orinoco Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Studentenes Landsforbund deler ut frifondsmidler, det er en mulighet dersom skolen din er medlem der.
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Legathåndboka ligger også ute på nett, med helt ok søkemuligheter. Ellers lurer jeg på om skolen din har arrangert studentuker tidligere år også? I såfall ligger det kanskje igjen noen notater og papirer (og regnskap?) etter tidligere arrangementer? Dersom det er på et mindre sted er det lurt å høre med det lokale næringslivet - de pleier etter min erfaring å være hjelpsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå