Gå til innhold

Fetish for klær og sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en egen fetish for klær og sko. Ikke at jeg ikke tenner på naken kropp, men jeg synes spesielle klær fremhever kroppen så godt.

Liker høyhelede sko, strømper, lakk og lær. Synes det er spesielt tilfredsstillende å ha det på meg. Ikke minst å kjenne lukta av de klærne, og føle det å ha de på.

Ble litt overrassket da jeg gikk inn på markedsplassen. I kategorien klær til salgs fant jeg mye lekkert. Bare så synd at det meste der ville blitt for smått til meg. :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Transegutt
Skrevet

Jeg tenner på jenteklær. Undertøy og kjoler og skjørt.Blir kåt av det, og føler velver i å bruke det. Kan ikke sove om natten uten BH og nattkjole.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg kjenner en som tenner på jenter i bunad :Hehe: Syns det er litt søtt!

Skrevet

-Og jeg som betrakter bunad som det mest kjerringaktige plagget som er å oppdrive.......guuuuud......... :roll:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
-Og jeg som betrakter bunad som det mest kjerringaktige plagget som er å oppdrive.......guuuuud......... :roll:

Hver sine lyster! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner også på jenter som går i bunad...og også stakk. Jeg liker egentlig ikke så godt å være i konfirmasjoner osv, men jeg veit at det er masse jenter og damer i bunad der. Og det gjør at jeg gleder meg. Heldigvis greier de ikke å gjennomskue meg. Tror tantene og søskenbarna mine ville blitt litt forskrekka da... :briller:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Tror det er mange med deg, faktisk! Jenter er jo veldig feminine i bunad, og det er jo også et plagg som overlater det meste til fantasien! :wink:

Jeg ser nesten for meg masse menn som sitter klar med dorullen foran tv-skjermen 17.mai :sjarmor:

Skrevet
Jeg ser nesten for meg masse menn som sitter klar med dorullen foran tv-skjermen 17.mai :sjarmor:

:hoho::hoho::hoho:

Jeg greier ikke å forestille meg det i min villeste fantasi... :ler:

Faktisk så greier jeg ikke forestille meg sex i bunad i det hele tatt... Et mer upraktisk plagg skal man lete lenge etter... :roll:

Men stilig er det, det er jeg enig i. :P

Skrevet

Jeg liker å ha sex i blonde- undertøy.

Gjerne søtt og rosa, men også sort og sexy.

Føler meg ekstra sexy når jeg tar på srtømper og strømpeholder.

Kanskje forde jeg ser at min samboer blir skikkelig kåt?

:wink:

Skrevet

Jeg ville at dama mi skulle hatt slike klær....men mannfolk i sånt?

Hver sin smak, tydeligvis

Gjest sexysadie
Skrevet

Menn kan være frekke i lærbukser men da skal rompa være veltrent og kroppen ellers i god form også.Ellers da så har vi en hel skokk med kvinnelige uniformsfetisjister inne på forumet.... :kul:

Gjest flowerpower
Skrevet

Men hva i all verden er det som får gutter til å ha på seg dameklær?

Og hva er det med det de tenner på?

Skrevet

Godt spørsmål, egentlig. Hva med å ta det opp som eget tema? :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Synes det er sexy med typiske manneklær, forstå meg rett - jeg vet at kvinner også går i disse klærne.

Brannmannuniform................

Litt tettsittende dongeribukser og hvit t - skjorte eller sånn blå arbeidsbukse. Menn som jobber på stillas har ofte slike klær og kler av seg skjorta på varme dager. sikle sikle. Mandig er det og jeg pleier ofte be min kjære ta seg en snurr på gulvet dersom han er kledd sånn. Helt forlegen blir han når jeg da klapper han på rumpa og sier den er sexy !

Gjest Transegutt
Skrevet

Hei Hege og andre. Hvorfor tenner jeg på jenteklær og hvorfor tenner noen på uniform? Det er det vel ingen som vet, det er bare slik. Viktigeste er å akseptere at en er slik, og akseptere andre har en dragning man selv ikke forstår skal kunne forekomme.

Når det gjelder klær, uansett om det er til menn eller jente så hater jeg rutete stoff. Bruker heller en bukse eller en kjole i rutet stoff. Mange "rare" fobier. Jeg liker blonder og silke,mm.

Håper verden blir åpnere for oss som på en eller annen måte ikke passer inn i A4 formatet. Vi har så mye å tilføre samfunnet av toleranse.

Håper jeg får en fin sommer der jeg kan nyte mine kjoler og skjørt.

Gjest sexysadie
Skrevet

transegutt

Bare utfold deg i dameklærne dine du!

Gjest huff....masse rart..
Skrevet

Huffameg for en merkelig komentar! Hva er det som får damer til å gå med manneklær? Det gjør de fleste damer. Derfor er vel de fleste damer transer? Hvis du mener at menn som går med skjørt er transer BØR du også mene at jenter som går med bukse er transer!!!

For å svare på spørsmålet ditt. Hvorfor har du på deg klær? Fordi du ikke vil gå naken av forskjellige grunner... Et skjørt er bare ei bukse som ikke er sydd sammen i midten. Jeg påstår at bukser er mer feminine enn skjørt, siden de er ettersittende og viser kroppen mye mere....

For min del spiller det veldig liten rolle hva jeg har på meg. Bare jeg ikke ser ut som alle andre, for det synes jeg er forferdelig kjedelig!!!

Morsomt å kle seg litt 'feil' og se hvordan folk gjør seg opp meninger.... Det synes jeg de fleste bør prøve, jeg garanterer at du vil se rundt deg etterpå på en helt annen måte. Utrolig hva enkelte kan mene uten at de veit noe som helst om det.... Så det jeg mener er å kombinere jente og gutteplagg, og gå ut. Ikke prøv å se ut som ei jente. Bare vær deg selv. Det er det jentene gjør...og for oss gutta kan det være enda morsommere..

Innser at det er nok endel som tar ting for alvorlig og ikke kan få noe glede/erfaringer ut av dette. Men super psykisk trening er det iallefall....! 'Du skal gjøre du egentlig ikke tør hver eneste dag!'

Og når dameklær gir tenning tror jeg det er fordi det er naturlig for gutter å begjære/lyste etter jenter. Klærne deres blir vel det nest beste kan du si, respekt og nyskjærrighet for jenter som er en stor grunn..... det tror jeg er en del av mekanisken bak det. Ganske uskyldig...

Homser paraodierer, og de gjør det av helt andre grunner som ikke har så mye med jenter å gjøre. Men heller at de bruker jenter....

Det blir vel her som på samme måte som at folk flest liker ikke den samme maten. Hvorfor liker du det pålegget, mens broren din liker noe helt annet? Tror det er vanskelig å forklare eller forstå dette. Men de fleste av oss kan tvinge oss selv til å spise den samme maten som de andre...men det er dårlig butikk hvis man skal ha noe håp om å greie å selvrealisere seg i løpet av dette livet. Som vel er det de fleste prøver på...

Jeg veit ikke hvorfor det er så sterkt skille mellom jenter og gutter, utover de forskjeller de er født med. Er det den beste løsningen å ha så lang avstand mellom kjønnene som vi har i dag? Personlig så tviler jeg på det. Historisk har det vel heller ikke kommet så mye godt ut av dette....

Gjest Transegutt
Skrevet

Det var mye vettug prat her. Takk. Håper du forsetter i mange fora.

• 8 år senere...
Gjest male_maid
Skrevet

Hyggelig at det finnes noen få kvinner som liker oss menn i sexy undertøy. Men hvor kommer vi i kontakt med slike kvinner?

Skrevet

Bunad ja. Forestiller meg at de har på stay-ups under. Får lyst til å ta med meg min partner go slenge henne ned i høyet og opp med bunadskjørtet og ta en quickie! Mmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...