Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et gavekort på estetique, og tenke å unne meg nye øyenskygger. Har kikket på 5-paletten fra dior, men lurer på om disse fargene er svake og om de blir veldig matte/tørre?

hva er pris på chanel duo og den med fire i?

har chanel veldig mye shimmer?

ønsker holdbare skygger til dagbruk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 5-palett fra Dior, nr. 705 "Discretion". Disse er jordfarger og matte. Fargene er ikke spesielt sterke, men de holder seg fint og striper ikke. De koster vel 400 kroner tror jeg.

I Chanel har jeg en palett med fire farger i nr 74 "Nymphea". Disse har litt skimmer, ja. men ikke overdrevent mye. Jeg vil sammenligne de med de skimrende til IsaDora. Ca like mye skimmer. Disse koster over 400 mener jeg å huske..

Av enkeltskygge til dagsbruk anbefaler jeg deg Color Design nr 501 Silver Shine. Der er denne (ikke den det er bilde av men fargen finnes på siden..) Den koster 140 kr.

Nå vet jeg ikke hvilke farger du er ute etter men synes disse palettene så ganske innbydende ut også.

Det er jo bare å spørre om hjelp på Esthetique da. Det er jo det de er der for :)

Skrevet

takk for svar!

typisk, hadde bestemt meg for enten

diors 5 color eyeshadow no 030 incognito

eller chanel Les 4 Ombres Eye no 77

men begge var selvsagt utsolgt... :tristbla:

de lå ganske likt i pris forøvrig, rett under 400kr.

synes kanskje at chanel er litt vel mye shimmer for dagbruk, men er ikke vant med så matte farger som dior heller, så er forts usikker :sjenert:

Har elelrs en duo (color focus) fra Lancome, emn synes ikke den er holdbar dessverre.. pleier å forsvinne i løpet av dagen/kvelden.

Får smøre meg med tålmodighet, og vente på at de får fyllt opp igjen hyllene ;)

Skrevet (endret)

Men hvis du er usikker på skimrende skygger, kan du jo teste ut et skrin med 4 skygger fra IsaDora. De kopierer gjerne de store merkene og har utrolig mange fine skrin. Og liker du ikke disse, så vet du at Chanel ikke er noe for deg. De skrina koster vel 125 kr, så det er ikke like mye å miste om du ikke vet om du liker det.

Eller så er det mange andre bra merker på Esthetique, du kan jo ta en titt innom og prøve litt da. Jeg vet jo ikke hvilke farger du kler, eller noenting..

Men ser at ikke alle øyenskyggene fra Dior er matte da. Har gunnet en link til deg:

Se her!

Edit: Linken funket ikke helt, men hvis du går til "makeup" og klikker deg inn på "øyne" og så "øyenskygger" så kan du se hva slags farger de har, og det ser ut som de nye skyggene deres er litt skimrende. De skrina med 4 øyenskygger kommer i alle fall med skimrende utgaver.

Endret av Rexina
Skrevet

Mine favorittskygger er fra Chanel. Jeg liker litt shimmer, og synes ikke de har for mye.

Skrevet

Chanel sitt skrin med 4 fargar i er ein av mine favorittar. Syns ikkje det er for mykje skimmer, brukar det til vanleg.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Chanel øyeskygger er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...