Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter forrige mens, kom eggløsningen ca en uke etter siste mensdag. I dag er det ti dager siden siste mensdag... Fortsatt negativt.

Er det vanlig at eggløsning varierer så mye? Og ja, jeg vet at man regner eggløsning i fht FØR neste mens, men jeg syns det er enklere å tenke sånn ca en uke etter siste mensdag.

Forresten, jeg har mye klar litt slimete, glatt utflod. Kan dette bety at eggløsning er på vei? vet for lite om dette...sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimete blank utflod som minner litt om eggehvite? Det kan i såfall være EL - slim og har for meg alltid vært et helt klart tegn på at EL nærmer seg :)

Gjest Leiababe
Skrevet

Det er mange som har sykluser som varierer veldig. Forrige EL kom 13 dager etter siste mensdag. Før det kom den ca 1 uke etter. Nå har det gått 11 dager siden, og tror EL er rett rundt hjørnet. Håper jeg i alle fall..

Gjest Leiababe
Skrevet

Og er det noe du lurer på, tror jeg du vil finne de fleste svarene her.

Skrevet

Ja, altså, EL kommer x antall dager før neste mens, men har du uregelmessige sykluser, så varierer det hvor lenge etter forrige mens du får EL. Dette er ikke uvanlig, og særlig ikke dersom du relativt nylig (det siste halve året eller så) har sluttet på hormonell prevensjon (enda lenger om det var sprøyte)

Men om du vil angi hvor langt etter mensen du er kommet, tell i det minste fra FØRSTE mensdag, ikke siste (ettersom hvor mange dager man blør tross alt varierer en god del, så det sier ikke folk så mye...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...