Gjest rabrabara Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skulle flyttet noen møbler, men ingen hvitevarer, fra Stavanger til Trondheim. Jeg ser for meg at flyttebyrå ikke ville vært interessert i såpass lite flyttelass. Noen som har erfaringer eller ideer?
abelille Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 De kan ha lass som skal samme vei eller et returlass. Da kan de ta med mindre lass. Det funker best dersom du er litt fleksibel med når de kan hente (rask henting) og når de skal levere (av og til må de lagre det en stund på veien, det kan derfor bli litt ventetid). Jeg gjorde det sånn da jeg flyttet en del ting fra Trheim til Bergen. Ellers har du vel linjegods som kanskje kan ta noe?
Wildy Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Ta en ringerunde til flyttebyråene, det kan godt hende noen har en tur til Stavanger og ledig plass på bilen. Det er neppe mange kubikkene du har, så det er god sjanse for å få det med en bil. Nå i januar og februar er det jo også litt roligere i bransjen, kan hende du får til en hyggelig pris....
Gjest rabrabara Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Ah, gode ideer, takk! Da må jeg bare gjøre litt research.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå