Gjest bada Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Er det vanligvis rørleggerfirmaet som leverer VVS-utstyr (klosett, servanter, osv.), når man skal pusse opp bad, eller pleier man å kjøpe dette på egen hånd? Jeg har funnet en masse fine ting jeg vil ha på vvskupp.no, men rørleggerne vi har snakket med sa at de ville skaffe dette selv (og da selvfølgelig til MYE høyere pris enn på vvskupp). Er det vanlig at rørleggere insisterer på å levere alt utstyr? Hva er deres erfaringer?
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Nå har jeg ikke pusset opp bad, men når vi pusset opp kjøkkenet hadde vi kjøpt kun med rør opplegg fra IKEA. Han sa ikke noe galt på det, men ville ikke sette opp krana. Ville ikke garantere for den, men fikk en annen kran til nesten samme prisen. Kan jo være at de ikke vil garantere på utstyr de ikke leverer selv, dessuten tjener de selvfølgelig på utstyr de leverer... Derfor egentlig ikke så rart at de er tilbakeholdne.
Gjest Asti Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 (endret) .. Endret 17. oktober 2017 av Asti
Antoinette Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Firmaet jeg brukte til å bygge to bad + toalettrom fra grunnen av leverte utstyr, det jeg skulle ha som ikke de hadde skaffet de til veie fra andre levrandører. Har hørt om flere rørleggere som ikke monterer VVS fra bla. IKEA fordi de ikke kan garantere for kvaliteten. Endret 2. januar 2007 av Antoinette
Gjest bada Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for svar! Da tror jeg jeg skal smøre meg med litt tålmodighet og ringe litt rundt og håpe at jeg får tak i en rørlegger som ikke har noe mot at jeg skaffer en del av utstyret selv.
Philippa Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Rørleggeren jeg brukte gav meg valget. Jeg valgte at han kjøpte det inn, så slapp jeg å styre med det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå