Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg får ikke endra navn på den ene bildemappa mi :klø: jeg får feilmelding som sier at den blir brukt at et annet program eller person, men jeg har satt alle mappene til private, ikke shared og jeg har bare msn og ie7 som kjører ved siden av.. Noen som kan hjelpe?
Gjest Reven Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Nå lurer jeg litt sjøl her... Et akternativ kan kanskje være å lage ei ny mappe med det navnet du ønsker, og flytte over filene?
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Ja det burde gå, men det irriterer meg at jeg får den feilmeldingen! Ikke har jeg lyst til å restarte maskinen heller *vanskelig*
Kaffegjesten Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Du får sikkert ikke laget nytt navn på folderen før du er helt ut av den. Kanskje det er feilen. Klikk deg inn på hvilken som helst annen folder og så kan de lage nytt navn på den andre folder'n.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Har forsøkt det også... Jeg går inn på winexplorer via windowstasten+e, og har lukket den og åpnet den mange ganger. Jeg har brukt andre dokumenter som ligger i my docs etterpå, men det fungerer fremdeles ikke. *nekter restart*
Dru Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Funker nok etter en restart. Det hender at ting henger seg opp litt, og det er håpløst å finne ut av hva som egentlig bruker mappa.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 vil ikke (jada, jeg er sta) Da får den bare hete new folder til jeg jeg skrur på maskina neste gang
Gjest Maxagaze Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 vil ikke (jada, jeg er sta) Da får den bare hete new folder til jeg jeg skrur på maskina neste gang ← Du kan jo prøve Unlocker ..men, som nevnt, en restart løser ofte problemet. Er du lei av å restarte maskina for hver minste ting, burde du strengt tatt bytte OS (til en Linux variant f.eks).. men det vil du vel ikke.. ?
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Nope, liker å ha samme os som kundene mine Vel, jeg restarter vel ytterst sjelden, altfor sjelden. Det var egentlig rent prinsipp siden jeg sier til alle mine egne kunder at de må restarte (jada jeg er rar...) Hadde litt lyst til å fikse selv!
skrue Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Noe å sjekke og prøve: 1 Kan det være at du har en lang navigasjonshistorie i filhåndtereren og/eller nettleseren som er innom eller under kataogen du skal endre navn på. Lurer litt på om det går galt. 2 Jeg har hatt problemer med å skru av disker/minnepinner som messenger har lest eller lagret fra uten å avslutte (logge av og avbryte programmet). Mulig at det kan slå inn på om en katalog virker opptatt. 3 Åpne en terminal og endre katalognavn derfra 4 I XP: Ctrl+Alt+Del og drep Explorer og start den på nytt fra samme dialog.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Det kan godt være at folderen fremdeles tror den er koblet til kameraet mitt, for jeg overførte noen bilder før dette skjedde. Men jeg hadde gått ut av mappen så egentlig er det litt rart, men dog. Helt sikkert det som er feil, så jeg må nok bare krype til korset og restarte. Men da fant jeg iallefall ut hva som kan være galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå