Gjest Kitten Skrevet 9. januar 2007 #21 Skrevet 9. januar 2007 Tror det var i Allers i dag at jeg så et tips om å feste øredobber med bakdel i en knapp. Slik at de holdt seg i par. Bare fester de i hullene der de skal syes. ← Smart! det skal jeg gjøre med alle de små jeg har
Bladlusa Skrevet 10. januar 2007 #22 Skrevet 10. januar 2007 En metode jeg bruker for å samle øredobber parvis er å stikke pinnen på den ene gjennom låsen/bakstykket på den andre. Funker på alle som har bakstykke med "løkker", og krever ikke ekstrainnkjøp. Så gjenstår det "bare" å finne noe å oppbevare alle sammen i... Smykkeskrinet mitt er alt, alt for lite.
Sarah Salamander :-) Skrevet 10. januar 2007 #23 Skrevet 10. januar 2007 Jeg kjøpte også et skrin med masse rom hos jernia. Egentlig til oppbevaring av skruer, fiske utstyr osv. Passer helt perfekt for det er forskjellig størrelse på rommene +gjennomsiktig lokk. Synes det funker genialt.
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #24 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har også alt i et smykkeskrin, så det totalt kaos. Har også mange par liggende på ei hylle. Soper alt sammen når jeg skal tørke støv, så da blir det ennå mer kaos. Ønsker meg et smykkeskrin med mange bittesmå rom, et rom til hvert par. Er det noen av dere som har det, eller vet hvor man får det kjøpt? ← Jeg har et gigaskrin, mer som en real beautykoffert faktisk, som jeg har det meste av mitt i. Der er det en drullion små rom, og små plater til to og to par ørdobber, som skal settes ned i spor slik at det står på rad og rekke. <veldig oversiktelig og fint Men skrinet var dritdyrt, kosta over 2500 kroner.............. Kjøpt på Bjørklund
tuji Skrevet 12. januar 2007 #25 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har også et stort og fint smykkeskrin i skinn som jeg kjøpte da jeg jobbet i gullsmed. Det har små plater med hull i som man setter øredobbene i. (Evelina, er ikke de skinnene til ringer, da?)
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #26 Skrevet 12. januar 2007 skinner...? jeg har to egne rom til ringer, et slags langt rom med små fløyelslommer, slik at jeg bare stikker ringene nedi..... til øredobbene er det egne uttagbare plater med hull i, som man stikker øredobbene på.............
tuji Skrevet 12. januar 2007 #27 Skrevet 12. januar 2007 Nei, hvor fikk jeg de skinnene fra? Bare glem det Høres ut som vi har samme smykkeskrin.
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #28 Skrevet 12. januar 2007 stort og sort og med mange fine skuffer i...? hihi jeg skulle gjerne hatt et til jeg da...............
tuji Skrevet 12. januar 2007 #29 Skrevet 12. januar 2007 stort og sort og med mange fine skuffer i...? hihi jeg skulle gjerne hatt et til jeg da............... ← Ja, jeg også. Trodde ikke det var mulig å fylle et sånt skrin, men det har jeg altså gjort. Har til og med måttet flytte alle uekte smykker over til et annet skrin. Ett år i gullsmedbutikk gjør sitt med en diamantgal jente...
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #30 Skrevet 12. januar 2007 jeg kan ikke si at jeg har så masse diamanter, men jeg er glad i smykker og har en drøss, så det blir fullt med en gang gitt, og jeg har fremdeles masse bokser rundt omkring................. Og jeg lager stæsj sjøl også, så da er det ikke så rart om det fylles opp................
Gjest Fjellsippa Skrevet 12. januar 2007 #31 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har et gigaskrin, mer som en real beautykoffert faktisk, som jeg har det meste av mitt i. Der er det en drullion små rom, og små plater til to og to par ørdobber, som skal settes ned i spor slik at det står på rad og rekke. <veldig oversiktelig og fint Men skrinet var dritdyrt, kosta over 2500 kroner.............. Kjøpt på Bjørklund ← Det høres flott ut det skrinet ditt. Får gå på Bjørklund å se om jeg finner noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå