Gjest Purple Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hvordan oppbevarer dere øredobbene deres? Jeg har en del hengeøredobber, kjøpt på butikker som Accessorize, slik at jeg ikke har noen eske til dem, bare den plata de hang på i butikken. Noen gode forslag til oppbevaring som gjør at jeg får god oversikt?
Gjest Miri Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Du kan ta en fin ramme (fra bilde, speil) og legge på et lag bomull/vatt og fint stoff og sette på ramma på platen igjen og vips! Så kan du henge øredobbene på den. Da har du oversikten og kan hvis du vil, pynte emd ørepynten (litt klumsete forklart, men...) Endret 2. januar 2007 av Miri
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 jeg har alt stæsjet mitt i små runde strå "esker" med lokk fra Ikea. Det blir litt kaos siden jeg ikke skiller kjeder og øredobber, men hvis man bare har ørepynt i dem blir det sikkert bra!
Gjest Kitten Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg har hengt de lange øredobbene mine opp rundt en slags glassskål med stett(dessertskål?), og puttet de små øredobbene oppi. Veldig oversiktlig for de lange hvertfall! Endret 2. januar 2007 av Kitten
Gjest Tweek Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg bare klæsjer alt oppi en boks som er fra mestergull. Men et lite smykkeskrin hadde vært fint Hadde et fra singapor før, som var kjempefint m/speil
Montezuma Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har plastbokser med mange små rom - sikkert ment for skruer og spiker el. Kjøpte for en tier i en matbutikk en gang.
Gjest Fjellsippa Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har også alt i et smykkeskrin, så det totalt kaos. Har også mange par liggende på ei hylle. Soper alt sammen når jeg skal tørke støv, så da blir det ennå mer kaos. Ønsker meg et smykkeskrin med mange bittesmå rom, et rom til hvert par. Er det noen av dere som har det, eller vet hvor man får det kjøpt?
Gjest Tigerjente Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har alle øredobbene mine i en liten box i skuffen på badet. Jeg har også en box til smykker/armbånd, og en til hårstrikk/klemmer.
Alsana Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Ein gong var eg heime hjå nokon som hadde hengt alle dei lange øyredobbane sine på rad og rekke nedst på ein lampeskjerm (sånn fletta strå eller noko slikt). Det var veldig dekorativt og oversiktleg! Sjølv har eg berre alt i ei skuff. Det vert sjølvsagt berre rot.
Gjest Skya Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har kommode med sånn smykkeskuff/klaff på toppen, der oppbevarer jeg alt av smykker. Men det begynner å bli litt trangt om plassen da, derfor var det kjekt med noen tips her.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har hengt de lange øredobbene mine opp rundt en slags glassskål med stett(dessertskål?), og puttet de små øredobbene oppi. Veldig oversiktlig for de lange hvertfall! ← Slik er det hos meg også.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har ingen øredobber, men jeg må bare få lov å si at nå har jeg lest overskriften feil i hvert fall fem ganger: Oppvarming av øredobber...
Gjest Purple Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg har ingen øredobber, men jeg må bare få lov å si at nå har jeg lest overskriften feil i hvert fall fem ganger: Oppvarming av øredobber... ← Kunne kanskje vært greit med varme øredobber nå som det begynner å bli kaldere... Takk for tips, dere! Tror jeg har lyst på et litt stort smykkeskrin med mange små rom, eller noe lignende. Noen som har sett noe? Har en del lange smykker også, som jeg gjerne skulle hatt litt kontroll på. De henger nå på kroker under speilet på badet, og det er egentlig ganske fint, men litt rotete også... (Har visst fått den store organiseringsånden. Har store planer om å finne på masse fancy oppbevaringsmuligheter for leiligheten min, og skal få det sååå fint og smart! Problemet er bare å komme på idéene... ) Endret 3. januar 2007 av Purple
Chelsea Skrevet 6. januar 2007 #14 Skrevet 6. januar 2007 Tror jeg har lyst på et litt stort smykkeskrin med mange små rom, eller noe lignende. Noen som har sett noe? ← Jeg vil også ha sånt smykkeskrin! Mitt gamle er ikke laget for lange øredobber.
Gjest Talula Skrevet 6. januar 2007 #15 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har et hjerteformet smykkeskrin med flere rom som jeg oppbevarer bare øredobber i.
Champagnepiken Skrevet 6. januar 2007 #16 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har hengt de lange øredobbene mine opp rundt en slags glassskål med stett(dessertskål?), og puttet de små øredobbene oppi. Veldig oversiktlig for de lange hvertfall! ← Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Jeg har dem jo liggende oppi et tredelt glassfat med stett uansett... (sammen med armbånd og hårspenner, i hver sin "del" av fatet") - jeg kan jo mye heller henge de lange øredobbene rundt kanten! Strålende tips, tusen takk!
Gjest Lea Skrevet 6. januar 2007 #17 Skrevet 6. januar 2007 Hvis du henger opp en rist (av den typen som brukes i stekeovn eller til avkjøling av bakevarer) på veggen, så kan platene til øredobber ofte henges rett på rillene. Andre ting kan henges opp på kroker man stikker inn i risten. Kanskje ikke verdens peneste oppbevaring, men om det ikke henger midt i stua, så burde det gå greit. Man får i alle fall plass til masse stæsj på en slik rist og alt er tilgjengelig.
linky Skrevet 6. januar 2007 #18 Skrevet 6. januar 2007 Åh ja smykkeskrin har jeg ønska meg såå lenge, men har ikke fått ræva i gir til å gå å kjøpe, så det må jeg gjøre snart. mine smykker og øredobber ligger samla i en salgs pose. ikke mye oversikt der nei
Gjest Dingo Skrevet 8. januar 2007 #19 Skrevet 8. januar 2007 Tror det var i Allers i dag at jeg så et tips om å feste øredobber med bakdel i en knapp. Slik at de holdt seg i par. Bare fester de i hullene der de skal syes.
Karamba Skrevet 9. januar 2007 #20 Skrevet 9. januar 2007 Fikk et stort smykkeskrin til jul av samboeren for 2 år siden. Det inneholder masse småskuffer som jeg har hengeøredobbene i. Nederste skuffen er en stor skuff som jeg har alle øredobb-ringene og andre ting som tar litt større plass. De øvrige rommene bruker jeg selvfølgelig til smykker og armbånd. Tror ikke jeg kunne fått en bedre presang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå