Gå til innhold

gnukke og gni der nede,,,

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tove_*
Skrevet

Jei blir like oppgitt hver gang, nå har dte bare skjedd tre ganger da men,,,

jei er med gutter hjem for one night stands, de virker drevne i det de gjør,,,

før de begynner å gnukke og gni "der nede" som på sølvbestikk som ikke har vært pussa på ei stund.

Liker noen damer at gutta plutseli begynner å ganske hardhent gni der?!

ta det med ro sølvgutter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sølvgutter blir de ikke før du tar et realt balletak på dem ;)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet (endret)

IKKE BØFF MED CEDRIC!

Endret av Ferskvannsblekksprut
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Bare tweek som trekker uskyldige high pitched mennesker inn i noe de ikke har noe å gjøre :---(

Men joa, har vært sammen med en sølvgutt, jeg! Han sa han hadde magiske fingre, men jeg følte meg som en kakemanndeig som ble kjevlet! Fy!

Skrevet
Bare tweek som trekker uskyldige high pitched mennesker inn i noe de ikke har noe å gjøre :---(

Men joa, har vært sammen med en sølvgutt, jeg! Han sa han hadde magiske fingre, men jeg følte meg som en kakemanndeig som ble kjevlet! Fy!

Jeg sa jo ikke noe om sææædrik ;)

Tenkte på de faktiske sølv"guttene" som synger julen inn med sine feminine stemmer :ler:

Skrevet

Men er ikke de i sølvguttende veldig unge`?? Sånn før stemmeskiftet unge lissom? ;)

Skrevet
Men er ikke de i sølvguttende veldig unge`?? Sånn før stemmeskiftet unge lissom? ;)

Ja, og når de er ferdig med stemme skiftet kommer de tilbake som sølvgubber på den bakerste rekka

Gjest Vidvandre
Skrevet

Ikke alle sølvgutter er smågutter, det er hankjønn i aldre aldersgrupper i sølvguttene.

Men dette ble kanskje litt o/t :P

Skrevet
Jei blir like oppgitt hver gang, nå har dte bare skjedd tre ganger da men,,,

jei er med gutter hjem for one night stands, de virker drevne i det de gjør,,,

før de begynner å gnukke og gni "der nede" som på sølvbestikk som ikke har vært pussa på ei stund.

Liker noen damer at gutta plutseli begynner å ganske hardhent gni der?!

ta det med ro sølvgutter!!

kjenner meg igjen, ja :ler:

Det verste er når det blir gnidd som besatt på tørr klitoris. Det er bare vondt. Til og med min mann har ikke klart å få med seg hvordan det skal gjøres. Har sagt 100 ganger at det er like ubehagelig for meg som om jeg hadde gnidd på penishodet hans uten fuktighet. Men det går ikke inn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...