Ava Adore Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei, er det noen her som vet om det er mulig å finne ut om en person er gift/ugift via ett eller annet offentlig register? Ava Adore
Scorpina Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Ja, folkeregisteret bl.a har en database over alle som er gift/skilt etc men det er neppe info du får levert "over disk" for å si det sånn....
Julie Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Nei, det ante meg. Noen som vet om om det er mulig på noe vis? Har en sterk mistanke om at noen har ført meg bak lyset i lengre tid. Endret 1. januar 2007 av Julie
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Nei, det ante meg. Noen som vet om om det er mulig på noe vis? Har en sterk mistanke om at noen har ført meg bak lyset i lengre tid. ← Du kan vel evt. prøve å sjekke kirkebøkene.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 du kan jo skjekke telefonkatalogen. ta hans navn først ,og skriv så inn BARE adressen så ser du iallefall om de bor i lag.
onyx Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Hei, er det noen her som vet om det er mulig å finne ut om en person er gift/ugift via ett eller annet offentlig register? Ava Adore ← Ja, du kan sjekke med kirken/annan vigselsmyndighet der du bor. Og jeg lurer på om du kan sjekke i Brønnøysundsregisteret, ihvertfall mener jeg at min bror har sjekket meg der....
Dixie Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 du kan jo skjekke telefonkatalogen. ta hans navn først ,og skriv så inn BARE adressen så ser du iallefall om de bor i lag. ← Det funker jo bare om de bor i enebolig da...
Scorpina Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Ja, du kan sjekke med kirken/annan vigselsmyndighet der du bor. Og jeg lurer på om du kan sjekke i Brønnøysundsregisteret, ihvertfall mener jeg at min bror har sjekket meg der.... ← Ja, her kan du få sjekka dette. Mht kirkebøker - jeg lurer ikke på om det er bare fra "gamle dager" man får lese i dem. Muligens jeg tar kraftig feil. Ts kan vel også kontakte det kirkekontoret typen sogner til. (kirken han evt giftet seg i. ) Hva om han gifta seg borgelig? Da står det ikke oppført i noen kirkebøker.
pellegrino Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Når man sjekker ut registre kan det hende at man må ta opplysningene med en liten klype salt, selv om de er offentlige. Det kan nemlig hende at man står oppgitt som "gift", selv om man er separert (fordi man rent formelt fremdeles er gift, og ikke skilt). Lykke til som detektiv, men husk å vær forsiktig når du bruker opplysningene som du har funnet
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Hei, er det noen her som vet om det er mulig å finne ut om en person er gift/ugift via ett eller annet offentlig register? Ava Adore ← Gå inn på Sesam. Søk på gateadresse. navn. Gå inn på den aktuelle komunens sine sider og se på eiendomsskatten. Hos oss, så står både min mann og jeg oppført. Kjør hjem på den aktuelle adressen? si du var tilfeldigvis i nærheten?
Bvlgari Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Ja, her kan du få sjekka dette. Mht kirkebøker - jeg lurer ikke på om det er bare fra "gamle dager" man får lese i dem. Muligens jeg tar kraftig feil. Ts kan vel også kontakte det kirkekontoret typen sogner til. (kirken han evt giftet seg i. ) Hva om han gifta seg borgelig? Da står det ikke oppført i noen kirkebøker. ← Den linken du viste til viser jo bare inngåtte ektepakter. Det er jo gaver o.l. ektefolk har gitt hverandre. Den viser ikke om folk er gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå