Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fikk jeg lyst på også ....

Skrevet

Men virker den da? Noen som har prøvd? :roll:

Skrevet

*bestilt*

Jeg synes den fungerte, har prøvd den en gang. Fikk en prikkende følelse i leppene, det var visst blodet som trakk seg inn i de, og det kjentes som de svellet litt ut ja ;) Er uansett så billig at holder den ikke alt den lover, har man en fin gloss ;)

Skrevet

Takk for svar! Da tror jeg sannelig jeg skal prøve den. :)

Gjest Blanca
Skrevet

Denne skal være hakket hvassere enn den orginale Lip Fusion. Den orginale har null effekt på meg, men det er en fin gloss så det er mulig jeg også kjøper denne XL-varianten :)

Skrevet

Sånn der var den bestillt. Håper den funker (noe jeg har liten tro på, men lar meg lure) :ler:

Skrevet
Sånn der var den bestillt. Håper den funker (noe jeg har liten tro på, men lar meg lure) :ler:

Samme her! :ler:

Gjest Tangerine
Skrevet

Oi, kult. Hvor lenge varer dette tilbudet, mon tro?

Skrevet

Oi, heftig!

Men er det en gloss? Jeg er egentlig ikke så glad i lipgloss, liker ikke den klissete looken.

Noen som har prøvd den og si om den ser sticky ut, eller om den bare gir litt matt glans slik som vaselin etc?

Skrevet

Ja ja, da har jeg også bestilt. :smile:

Skrevet

Og om den blir stoppet i tollen så blir den litt dyrere ;)

Skrevet
Og om den blir stoppet i tollen så blir den litt dyrere ;)

Blir ikke det vettu, den koster godt under 200!

Nå har jeg også bestilt, mest av nysgjerrighet. Har egentlig stor nok trut fra før, men blir spennende å se om det blir angelina jolie-size nå :ler:

Skrevet
Kostet den ikke 25 pund da?

25 dollar. :) Det er ca 155 kroner.

Gjest Blanca
Skrevet

25 US dollar. I norske kroner (du kan velge å få opp i norske kroner inne på SN) blir det i underkant av 160 kr.

Skrevet

140 kr. for oss som har 10 % rabatt. :danse:

Skrevet (endret)

Wee!tempting tempting!jg hiver meg på bølgen og tester ut jeg også!så artig det hadde vært med fyldigere lepper",)koster jo ikke særlig mer enn en go lipgloss likevel så dette er sikkert et alletiders kjøp,jenter! ;)

Måtte den ha effekt!hihi

Takk til trådstarter..

Endret pga skrivefeil..

Endret av fargegla82
Skrevet

Den har jeg også kjøpt! :) Gleder meg til å få den!! Ja, 500kr her i norge koster den. Burde kanskje bestille èn til da..... :)

Skrevet

og jeg som trodde denne tråden var noe spennende.

Men det var det ikke fort meg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...