Salute Skrevet 1. januar 2007 #1 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har en del jentevenner som jeg er veldig glad i. Er det normalt for en gutt å sitte å kose med venniner slik som jenter ofte gjør seg i mellom, eller sender det ut feile signaler? Slik som her om dagen så var jeg på fest og fikk låne gjesterommet sammen en kompis, da fikk vi besøk av et par av venninene mine og hun ene hoppet under dynen min også lå vi liksom å strøk på hverandre en liten stund før de gikk å la seg igjen. Liksom ikke noe mer. Jeg gjør det med flere også. Er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 2. januar 2007 #2 Del Skrevet 2. januar 2007 har flere venninner som har kompiser de gjør slikt med, for dem har dette ingenting med sex å gjøre...så ser ikke at det hverken skulle bety noe eller være unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 2. januar 2007 #3 Del Skrevet 2. januar 2007 Er dette virkelig normalt? Ingen av mine venner eller venninner koser eller pjusker på hverandre. Jeg hadde fått fnisedilla av det tror jeg. Syns jeg ser kompisen min, bestevenninna mi og meg i samme seng mens vi koser. Iiiik. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 2. januar 2007 #4 Del Skrevet 2. januar 2007 Og for å svare på spørsmålet; Ikke i min omgangskrets, men liker du det så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 2. januar 2007 #5 Del Skrevet 2. januar 2007 Det spørs veldig på hvordan kjemien er ellers, om det "er noe" mellom dere. Før jeg ble sammen med eksen min hadde vi en sånn lå og sov i samme seng natt, og da ble det en del kosing og stryking. Han prøvde også å kysse meg men da hadde jeg sovna Vi ble sammen ikke lenge etter. Men jeg har også hatt kompiser som jeg har lagt å sett på fillmer sammen, med kosing og stryking, uten at det var noe mer en det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 2. januar 2007 Syns jeg ser kompisen min, bestevenninna mi og meg i samme seng mens vi koser. Iiiik. Hehe, det har skjedd noen ganger også nå. Jeg, en kompis og to venniner, men det var ikke noen som ville kose med han. hehe Tror jeg kanskje har noe på gang med hun ene. Jeg føler at jeg er betatt av henne pluss at hun har antydet at jeg er en mulig kjæreste. Hun har til og med skrøte til noen om at jeg er kjæresten hennes. Har blitt en del flørting også. Men back to topic, jeg har ikke noe i mot å kose med jenter som er gode venner. Ville liksom vite om det var normalt å kose med venniner uten at det betyr noe. Men det kommer vel litt an på kjemien og slikt som dere nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. januar 2007 #7 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg syns det er hyggelig. Det er ikke alle venninnene mine jeg gjør det med, siden jeg tenker at noen av dem kommer til å tro at jeg prøver meg, om jeg spør om vi skal kose litt. Det varierer veldig fra person til person, tror jeg. Noen av dem sover jeg i samme seng med, når jeg sover hos dem, eller de sover her. Vi kan kose og alt, uten at det har noe med sex å gjøre. Endret 2. januar 2007 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studine83 Skrevet 2. januar 2007 #8 Del Skrevet 2. januar 2007 For dere som synes at dette er "normalt"; det er vel bare vanlig dersom begge er single? Jeg hadde definitivt ikke likt det dersom kjæresten min hadde ligget og strøket på en venninne... og jeg tror ikke han hadde likt det om jeg hadde "kost" meg med kameratene mine, selv om det hadde vært uskyldig... Jeg synes det virker rart å kose med venner - at jeg kan ha guttevenner er fordi vi ikke har sånne følelser for hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #9 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg gjorde sånt med en jeg regnet som kompisen min før. Det viste seg selvfølgelig at han ville være mer enn kjærester, og ble litt såret da jeg sa at jeg ikke var interessert. Nå når jeg har kjæreste kunne jeg aldri tenkt meg og gjøre sånt med noen andre, og ville heller ikke godtatt det om min kjæreste gjorde sånt med jentevenninner. Så jeg har kommet frem til at sånt sender litt feil signal. Men så lenge både du og venninnene vet at det ikke betyr noe mer, er det sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 2. januar 2007 #10 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) For dere som synes at dette er "normalt"; det er vel bare vanlig dersom begge er single? Jeg hadde definitivt ikke likt det dersom kjæresten min hadde ligget og strøket på en venninne... og jeg tror ikke han hadde likt det om jeg hadde "kost" meg med kameratene mine, selv om det hadde vært uskyldig... Jeg synes det virker rart å kose med venner - at jeg kan ha guttevenner er fordi vi ikke har sånne følelser for hverandre... Ja, jeg ville heller ikke likt det, og holder meg unna andre når jeg ikke er singel. Når jeg har kjæreste holder andre gutter en viss avstand uansett, så jeg har ikke opplevd det som et problem egentlig. Med type er jo uanset "pute"-behovet mitt dekket og interessen for å bruke andres armkroker blir betydelig mindre og føles feil. Endret 2. januar 2007 av Vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 2. januar 2007 #11 Del Skrevet 2. januar 2007 Hm - har aldri heilt skjønt det sjølv, med kosing og slikt, når ein ikkje er forelska el seksuelt interessert i den andre personen. Hugsar at nokre i klassen min dreiv på med slikt på festar og i friminutt, gutar og jenter, heilt opp til vidaregåande. Eg skjønte ikkje heilt poenget med det, eller rettare sagt motivet (kva ville dei oppnå med dette?), men folk er vel ulike. Mykje koselegare å prate med folk enn å ta på dei (Men når eg er forelska vil eg jo sjølvsagt ta på så mykje som mogleg, men det blir jo noko anna) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, alle er single. Men jeg har også venniner som har type som liksom er litt gjensidig flørting med, helt vennskapelig da. Jeg vil ikke oppnå noe med kosingen, er bare så deilig å bli tatt på eller å ta på andre. Føler liksom at du er satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. januar 2007 #13 Del Skrevet 3. januar 2007 For dere som synes at dette er "normalt"; det er vel bare vanlig dersom begge er single? Jeg hadde definitivt ikke likt det dersom kjæresten min hadde ligget og strøket på en venninne... og jeg tror ikke han hadde likt det om jeg hadde "kost" meg med kameratene mine, selv om det hadde vært uskyldig... Jeg synes det virker rart å kose med venner - at jeg kan ha guttevenner er fordi vi ikke har sånne følelser for hverandre... ← Så lenge typen dems ikke bryr seg, så gjør det jo ikkeno. Hender jo at han er i samma rom, så jeg regner med at jeg hadde fått beskjed, om det ikke var greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 4. januar 2007 Okay, nå tror jeg at jeg må kule an litt ellers kan det gå ille... Plutselig har jeg et helt harem etter meg. Det er jo selfølgelig smigrende, men jeg kan jo ikke være kjæreste med mer enn en. Selv om jeg ikke er sammen med noen enda, men er på godt vei med en. Hva skal jeg gjøre da? Hvis jeg blir sammen med en så blir jo flere andre skuffet... Dette har ikke noe direkte sammenheng med kosingen slik at det er nevnt. Er ikke alle jeg koser med liksom. Både søsteren til hun jeg er betatt av og et par av venninene hennes er forelsket i meg, et par jenter i min andre omgangskrets og 2 venniner av bestekompisen min - som jeg vet helt sikkert... Noen har til og med skrevet det blink og biip at "jeg elsker deg" "din for alltid" osv... *Hjelp* sier jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 4. januar 2007 #15 Del Skrevet 4. januar 2007 Hehe, whups. Vet du, hvis du har lyst på kjæreste blir du sammen med hun som du liker best, og så får du bare si til de andre det som du sier her, at du er glad i de som venninner, men ikke noe mer. Dessuten hvis du har "noe på gang" med ei jente og hun virker litt interesert i deg, er det veldig lite oppmuntrende for henne at du koser og er "bestevenner" med sånn 3-4 andre jenter. Så har du noe annet enn kun vennskap i tankene prioriter hun du er forelska i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå